Aktywne Wpisy
Mirki, kupiłem takie o to rzemieślnicze fryty z #foodtruck za 39 zł. Sosu nie brałem bo dodatkowe 8zl xDD powiem wam że smakują normalnie. Ale czy taka cena jest czymś normalnym?
#foodporn #jedzzwykopem
#foodporn #jedzzwykopem
mirko_anonim +14
✨️ Obserwuj #mirkoanonim
Moja różowa poszła na spotkanie z koleżankami, sama mocno zaznaczyła że będzie to spotkanie TYLKO z koleżankami, bo będzie to babski wieczór. Okej, nie jestem zazdrosny, nie ma problemu.
W trakcie wieczoru zadzwoniłem do niej spytać się tam o coś i w trakcie rozmowy usłyszałem, że jest także w męskim towarzystwie. Rzuciłem w żartach, że miał być babski wieczorek, a tam jacyś koledzy jednak są. Nie miałem nic złego
Moja różowa poszła na spotkanie z koleżankami, sama mocno zaznaczyła że będzie to spotkanie TYLKO z koleżankami, bo będzie to babski wieczór. Okej, nie jestem zazdrosny, nie ma problemu.
W trakcie wieczoru zadzwoniłem do niej spytać się tam o coś i w trakcie rozmowy usłyszałem, że jest także w męskim towarzystwie. Rzuciłem w żartach, że miał być babski wieczorek, a tam jacyś koledzy jednak są. Nie miałem nic złego
#przegryw #logikarozowychpaskow #rozowepaski #zwiazki #tinder
@S-A-N-D-R-O: i tak się zamyka błędne koło incelstwa, z którego nie widać żadnego wyjścia oprócz...nie będę nawet pisał jakiego bo dostanę bana. Współczuję tym wszystkich chłopakom, nikt nie ma dla nich recepty
Dodajmy czystą kartę (brak dzieci i jakiś alimentów) to przecież to jest super opcja dla jakiejś 30stki z „zapisana” karta….
Wiadomo zostają geny chad 20-30-40-50 będzie młócił ile wlezie ale zadbany facet to do 50-60 będzie atrakcyjny tak czy inaczej. Przez zadbanie u faceta mówię o fryzjerze, ogolonym/czy tam broda u barbera.
@dzester: Nie chcę mi się wyjaśniać tego mitu po raz 2137
@S-A-N-D-R-O: No niestety, ale nie. Generalnie sprawa wygląda tak, że bardzo dużo kobiet wręcz cieszy się kiedy dorwie jakiegoś typa co mało ciupał bo uwaga one mogą go dostosować pod siebie +
@choochoomotherfucker: Nie wręcz przeciwnie, po prostu wykopki #przegryw nie czają, że to co czują kobiety, jakie są i tak dalej ma się daleko od ich wyobrażeń tworzonych przez jednych facetów dla drugich.
To samo tyczy się przedmiotów - jedna kobieta ma dany przedmiot, to chcą je inne i tak to się kręci. Na tym korzystają reklamodawcy.