Wpis z mikrobloga

#samsung #zmywarka #agd

Serwis Samsunga zmywarek jest nie możliwy #zalesie. Trzeci raz zgłaszam usterkę i dostaję kwit na wymianę urządzenia. Po miesiącu dostaje telefon od Samsunga czy wszystko się udało, i czy dostałem urządzenie. Tłumaczę pani, że dostałem urządzenie ale znowu dzieje się to samo i będę zmuszony zgłaszać reklamacje. Na to pani, czyta z kartki wyuczone formułki, że fajnie że się udało i polecają się na przyszłość i kończy rozmowę. Co tu się właśnie #!$%@?ło? Po co ten telefon był? Wychodzi na to że dzwonią po klientach bo "autoryzowane" serwisy ich oszukują?
  • 2
  • Odpowiedz
Na to pani, czyta z kartki wyuczone formułki, że fajnie że się udało i polecają się na przyszłość i kończy rozmowę


@turbine: Coś mi się wydaje, że nagadałeś się po prostu z botem :) Nieważne co byś tam odpowiedziałto pewnie jej odpowiedź będzie taka sama zawsze.
  • Odpowiedz
  • 0
@turbine: Coś mi się wydaje, że nagadałeś się po prostu z botem :) Nieważne co byś tam odpowiedziałto pewnie jej odpowiedź będzie taka sama zawsze.


@dawid110d: może tak być, ale jaki jest sens "przenosić" problemy ze swoimi serwisami na klienta? Czyli wychodzi na to że miałem po prostu szczęście że się udała reklamacja.
  • Odpowiedz