Miał ktoś problem z drukarką lexmark i Nas od synology?
Mam ustawione skanowanie po sieci, adres wpisany, użytkownik uwierzytelniający i hasło poprawne, dosłownie w pracy przed godziną 15 nie działa nic i wyskakuje błąd ( skontaktuj się z administratorem błąd aplikacji).
I po 15 magicznie działa.
Stało się to tydzień temu i #!$%@? szukam i szukam i nie mam pomysłu co to może być, sprawdziłem wszystkie ustawienia od druarek po nasa, po przeglądanie logów i nie mam pomysłu.
Ktoś miał podobny problem i napisałby jak do niego podszedł?
Wszystko działało tydzień temu, nie było żadnych aktualizacji nasa, oprogramowanie drukarki itp
@PiersiowkaPelnaZiol: dodam że ta sama drukarka do Qnap skanuje bez problemu, za to do tego drugiego nasa nie, i nie mam pojecia co zmienic, wszystko sprawdzone
Mam ustawione skanowanie po sieci, adres wpisany, użytkownik uwierzytelniający i hasło poprawne, dosłownie w pracy przed godziną 15 nie działa nic i wyskakuje błąd ( skontaktuj się z administratorem błąd aplikacji).
I po 15 magicznie działa.
Stało się to tydzień temu i #!$%@? szukam i szukam i nie mam pomysłu co to może być, sprawdziłem wszystkie ustawienia od druarek po nasa, po przeglądanie logów i nie mam pomysłu.
Ktoś miał podobny problem i napisałby jak do niego podszedł?
Wszystko działało tydzień temu, nie było żadnych aktualizacji nasa, oprogramowanie drukarki itp
#it #helpdesk #support #kiciochpyta