Wpis z mikrobloga

Człowiek kupuje w oficjalnym sklepie Samsunga na premierę Galaxy S24 Ultra bo zakłada, że tam będzie najszybciej i najsprawniej bo teoretycznie bez pośredników. Tymczasem Ci co zamówili u zewnętrznych partnerów już mogą klikać bonusy i wprowadzać się na nowy sprzęt a mnie zostaje tylko mieć nadzieję, że jakoś ogarną tą farsę z promocjami. Czytałem regulamin pobieżnie na wypadek haczyków i nawet tam umknęła mi informacja o limitowaniu bonusów, bo jest zaszyta w paragrafie w którym haka bym się nie spodziewał. Telefon zakupiony parę godzin po premierze a tu nadal "Kompletujemy Twoje zamówienie".. Przed anulowaniem zamówienia i kupieniem stacjonarnie powstrzymuje mnie tylko to, że.. stacjonarnie wersja 1TB też nie jest jeszcze dostępna mimo, że miałą być ¯\(ツ)/¯
Samsungu, a tak lubiłem Cię polecać za obsługę klienta :D

#samsung #telefony #galaxy #s24 #s24ultra
  • 3
@vegat: Jak można polecać obsługe klienta gdzie mi po zamówieniu telefonu nie chcieli zmienić koloru urządzenia mimo to, że był dostępny online? ( ͡º ͜ʖ͡º) Wydaje mi się, że "edycja" zamówienia to podstawowy wymóg dobrego customer experience