Wpis z mikrobloga

@owsikalfred czy serwis olejowy był maksymalnie co 10k km i znalazłem to:

Wczesne wersje silnika 1.6 i-DTEC z pojedynczym doładowaniem często borykały się z luzem osiowym wałka rozrządu, co w ramach naprawy oznaczało wymianę całej głowicy. Jednym z objawów takiej usterki jest hałas dochodzący z góry jednostki napędowej. Za przyczynę jej występowania najczęściej podaje się niską jakość materiałową.

Trudno odpowiedzieć na pytanie, czy warto kupić samochód z silnikiem 1.6 i-DTEC, ponieważ to
@limakzsuetam ja się #!$%@? znam na autach. Dlatego jak mam coś kupić to biorę na stację diagnostyczną. Natomiast pierwszy check jaki robię to patrzę na wszystkie szczeliny, spasowanie elementów typu drzwi, maska itp jak szczelina jest duża i nierówna np przy masce z jednej strony 5mm z drugiej 10mm to wiadomo że było bite. Patrzę na ogólny stan blachy czy nie ma rdzy która widać. Weź se latarkę luknij pod auto i
@bb89: bardzo trudno jest znaleść coś z silnikiem 1.8 w kombi z roczników które mi pasują. Planowałem właśnie tak zrobić gdyż dotychczas jeździłem na gazie o jestem zwolennikiem tego paliwa. Tutaj trafił się fajny model w jednych rękach od 6 lat ok25 km odemnie. @RabarbarowyRewolwer Super odpowiedź dokładnie dokładnie chce sprawdzić sam auto nim zamówię raport na ten temat. @joekey Cena nie jest jedynym wyznacznikiem w Zakupie używanego auta. @OrgStJones czytałem
@owsikalfred: fajne są te Hondy, z mankamentów to łatwo się rysuje lakier i potrafi trzeszczeć wnętrze, DPF może się zapychać albo układ dolotowy jak jeździ sie w koło komina ale tak organoleptycznie nie sprawdzisz, popytaj co ile olej był zmieniany, jednostka jest pancerna ale stary olej nie służy turbo