Wpis z mikrobloga

Mam internet mobilny z T-Mobile bez limitów (bez lejka) do 60Mbit/s i od jakiegoś czasu mam problem z modemem Huawei B525s - notorycznie przestaje działać sieć.
Z modemu idzie kabel do routera i dalej na kolejne sprzęty. Sprawdzałem czy to wina routera, ale nie - po jego wymianie nadal jest to samo.
Po wejściu na stronę routera widać, że łączy się z internetem i zasięg jest bardzo dobry, ale już w sieci lokalnej dalej nie mam internetu i muszę restartować modem. Po restarcie internet wraca do sieci lokalnej, ale to tylko kwestia kilku godzin, żeby znowu był z tym problem. Mam najnowszy oficjalny software.
Macie jakiś pomysł czy coś jeszcze można z tym zrobić czy zgłaszać się do T-Mobile, żeby coś z nim sami zrobili? Pewnie na gwarancji już nie jest.

#tmobile #siecikomputerowe #router
  • 9
  • Odpowiedz
  • 0
@LubieSzaszylkiZLublina: Teraz ASUS RT-AX53, wcześniej RT-AC51U.
Jeszcze 2-3 miesiące temu takiego problemu z internetem nie było.

Mam takie wrażenie, że może T-Mobile samo wymusza na mnie jakąś zmianę w umowie, ale może przesadzam i to tylko wina sprzętu. Z tego co się orientuje to już tej oferty dawno nie ma dostępnej i co jakiś czas dostaję od nich SMS z propozycją przejścia na jakieś inne umowy. Oczywiście mniej korzystne ale przynajmniej
  • Odpowiedz
  • 0
@LubieSzaszylkiZLublina:
Modem 192.168.8.1
Router 192.168.20.1

Modem LAN -> WAN Router
Router LAN -> PC
Router WIFI -> Telefony itp.

Będąc podłączonym do routera przez WIFI lub przez kabel jestem w stanie wejść na stronę modemu.
  • Odpowiedz
  • 1
@teekop sprawdź jaki jest zasilacz w tym Huawei i poszukaj odpowiednika, bardzo możliwe że zasilacz już nie daje rady i stąd te zwiechy
  • Odpowiedz