Wpis z mikrobloga

W przetargu na audyt CPK związany z podprogramem kolejowym zostały zawarte założenia do wykonania audytu oraz szczegółowo opisane inwestycje, które zostaną wstrzymane, a które nie. Tak to się prezentuje na mapie (zielone do kontynuacji, brązowe wstrzymane). Czyli nowy rząd najprawdopodobniej planuje kontynuować proces inwestycyjny dla ~1700 z 1981km nowych linii planowanych do budowy przez CPK ( ͡° ͜ʖ ͡°). Koszt tylko do 2030 roku? Co najmniej 70mld zł.

Źródła:
https://portal.smartpzp.pl/cpk/public/postepowanie?postepowanie=62637053
https://www.skyscrapercity.com/threads/lk-54-56-kdp-trawniki-krasnystaw-zamość-tomaszów-lubelski-hrebenne-ua.2396485/page-5#post-187443353
Program wieloletni CPK na lata 2024-2030.

#cpk #skyscrapercity #inwestycje #infrastruktura #polska #polityka #bekazpisu #4konserwy #neuropa
aei9077 - W przetargu na audyt CPK związany z podprogramem kolejowym zostały zawarte ...

źródło: 429470051_957620895699200_211597170209680306_n

Pobierz
  • 6
@aei9077: Ciekawostka. Z Lublina do Warszawy pociągiem jedzie się dłużej niż autobusem. I to pomimo remontu LK7 :P

Widać nawet pis ma w dupie wschodnią Polskę i nie planowało szybkiej kolei przez lublin xD
  • 3
Widać nawet pis ma w dupie wschodnią Polskę i nie planowało szybkiej kolei przez lublin xD


@Pituch: Ta modernizacja się jeszcze nie zakończyła, dopiero bodajże w 2027 na całej długości z Lublina do Warszawy będzie można jechać pociągiem 160km/h. A kolej dużych prędkości do Lublina? Panie, megalomania i sny o potędze ( ͡° ͜ʖ ͡°)
  • 0
Na #!$%@? zostało to Giżycko? Lepiej by było te pieniądze włożyć w budowę KDP Wro-Poz, a w dłuższym okresie Poz-Byd-Gda.


@WaveCreator: Ogólnie to masz rację, plus ciąg KDP Wro-Poz i dalej Wro-Ktw-Krk powinno być 250km/h