Wpis z mikrobloga

@czad07 Smietnik i zawieszenie do sprawdzenia oraz geometria obowiązkowo do sprawdzenia i to na jakimś solidnym sprzęcie, nie na miarkę u Zenka w garażu
  • Odpowiedz
@czad07: Moim zdaniem to też jest kwestia obcierania o coś.

Żeby to była wina geometrii to byś musiał mieć ekstremalny cambered koła są pochylone o 45 stopni.

To musi o coś obcierać i dziwne że tego nie czułeś.
  • Odpowiedz
  • 0
@darek-jg @cwlmod kurczę no rzeczywiście to dziwnie wygląda dodam że na drugiej oponie takie włókna się nie pojawiły tylko po całym obwodzie opony jest taki 1cm szerokości wyszlifowany rant jakby właśnie o coś ocierało tylko o co? Parametry felg i szerokość opony są myślę standardowe jak na ten model BMW e90 opony 225/45/17 tylna oś
czad07 - @darek-jg @cwlmod kurczę no rzeczywiście to dziwnie wygląda dodam że na drug...

źródło: Zdjęcie z biblioteki

Pobierz
  • Odpowiedz
@czad07: Szykuj sie na wydatki, miałem podobnie. Cały zawias był do remontu. U ciebie może nie będzie aż tak źle, ale jak mirek wyżej wspomniał, najpierw porządne sprawdzenie zawieszenia trzeba zrobić. Bez tego robienie geometrii nie ma sensu.
  • Odpowiedz
  • 0
@SpalaczBenzyny @cwlmod z tym pochyleniem kół to ogólnie zauważyłem że niektóre bmki z tyłu mają aż za bardzo pochylone ale chyba tak musi być. W zawieszeniu nic nie było ruszane tylko dystanse z 1.5cm
  • Odpowiedz