Wpis z mikrobloga

Jak wygląda sytuacja z szukaniem roboty w księgowości/administracji/sprawozdawczości itp. w Łodzi? Nie mam dużego doświadczenia (koło półtora roku, połowa w szpitalu, druga w NFZ, więc z programów miałem do czynienia tylko z InfoMedica i wewnętrznym NFZ i dość nieudane trzy miesiące w audycie), zrobiłem też kurs SKWP i mam skończony licencjat z FiRu, Excel opanowany całkiem nieźle. Interesują mnie głównie firmy (najlepiej księgowość wewnętrzna) i urzędy. Na razie dość marnie idzie szukanie, bo albo komuś się nie spodobam personalnie (mam nieco dziwactw w rodzaju monotonnego tonu głosu albo ograniczonej mimiki), albo zbyt małe doświadczenie (tudzież doświadczenie nie w tym czego oczekuje potencjalny pracodawca, bo na przykład w biurach często chcą kogoś kto się zna na uproszczonej). Gdzie by można uderzać?

#pracbaza #korposwiat #rachunkowosc #lodz #ksiegowosc #podatki
  • 10
  • Odpowiedz
@Ignacy_Patzer: konkurencja jest b.duza. ostatnio dawałem ogłoszenie chyba na 4k netto do prostych kpir i miałem 30 CV ludzi z doświadczeniem, bez, z kursami, bez etc.etc.
Sam kurs na kpir zrobisz za niewielki pieniądz.
Nie widzę problemu w przyjęciu osoby bez doświadczenia i kursu. Nauka do kpir nie jest jakaś ciężka.

A ogólnie ludzie to debile. Miałem babkę umówiona do roboty na kadrową i dzień przed rozpoczęciem pracy napisała że się
  • Odpowiedz
@kuncfot: Szukam na pełen etat i możliwie szybko. Kurs na kpir pewnie bym też był w stanie zrobić, ale dziwnie to wszystko wygląda. W dotychczasowych robotach (poza tym audytem nieszczęsnym, gdzie faktycznie był #!$%@? straszny) zakres obowiązków ogarnąłby dość szybko licealista, a na rozmowach maglują we wszystkie strony i nastawienie do tych kursów się zmienia od "dlaczego nie ma pan więcej (magistra, jakichś konkretnych szkoleń do specyficznych rzeczy)" do "i tak
  • Odpowiedz