Wpis z mikrobloga

18+

Zawiera treści 18+

Ta treść została oznaczona jako materiał kontrowersyjny lub dla dorosłych.

Jeszcze mi napisz jak typowy sebix, że e36 to sportowy samochód


@4mmc-enjoyer: Może nie stricte sportowy, ale oferuje lepsze właściwości jezdne niż wiele droższych samochodów. Jak trafisz jeszcze (lub sam takie zrobisz) zawieszenie MTechnic i dorzucisz poli, to jest prawdziwy gokart. Wiem, bo dokładnie w takiej konfiguracji mam. Mam też E90 i obiema "ręcyma" się podpisuje pod tym, że e3śmieć lepiej jeździ.

E36 już wymiata z dróg, bo rudzielec je zżera.
@4mmc-enjoyer: Raczej bym zaryzykował stwierdzenie, ze znakomita większość to 2.0 M52B20. Sam taką mam. Nie jest wybitnie szybka do setki, choćby 1.8t od audi jest odczuwalnie szybsze, ale ja mówiłem o prowadzeniu. Myślę, że nawet te klamoty 1.8 na technicznym torze mogłyby z Twoją Asterką konkurować.
@sierramikebravo: prowadzenie racja, zgodzę się z Tobą. Może ja jestem jakiś inny, ale mnie bardziej rajcuje start spod świateł i przyśpieszenie. Wcześniej miałem hondę accord 2.0 (VTEC) 150 koni i to był muł totalny... nawet nie ma porównania do asterki z turbiną.
@OskarDeveloperski: Drogim i pożądanym klasykiem youngtimerem będzie ten samochód który przypomina odpowiednio dużej liczbie majętnych starzejących się ludzi o radosnych czasach młodości, w polskich warunkach jest to właśnie e36 a nie mustang czy corvette których nikt u nas nie miał
@missioncritical: @Trebl_A
e90 nie rdzewieją, ale nie ma #!$%@? że będą popularnym wyborem do upalania na taką skalę, koszta serwisu zabijają a jedyne w miarę ekonomiczne wersje (2.0d) są za słabe do zabawy z tą budą. Jak na moje ludzie będą utrzymywać M54 przy życiu po wsze czasy a później przyjdzie czas na dojeżdżanie f-ek z N20, bo tam mimo że silniki nietrwałe da się przynajmniej podnieść moc do konkretnych wartości