Wpis z mikrobloga

✨️ Obserwuj #mirkoanonim
Znowu znalezisko o Intelu z płomieniem na głównej: https://wykop.pl/link/7417613/stypendia-wylacznie-dla-ukrainek-studiujacych-na-polskich-uczelniach
Pracuję w Gdańskim Intelu - AMA ( ͡° ͜ʖ ͡°)
#intel #polska #studia #informatyka #studbaza #ukraina #programista15k



· Akcje: Odpowiedz anonimowo · Więcej szczegółów
· Zaakceptował: Jailer
· Autor wpisu pozostał anonimowy dzięki Mirko Anonim

  • 15
  • Odpowiedz
via mirko.proBOT
  • 2
✨️ Autor wpisu (OP): @fukinloner: potraktuję to jak pytanie. Słyszałem plotki o jednym menago, który poleciał za molestowanie studentki z tego programu ( ͡° ͜ʖ ͡°)
@Anakee: ( ͡° ʖ̯ ͡°)
@Ostrzegam_Was_Nie_Dajcie_Sie: oficjalnie osoby pracujące w modelu hybrydowym powinny pojawiać się w biurze 2 razy w tygodniu. Ale mało kto tego przestrzega. W moim zespole jest 1 dzień biurowy w
  • Odpowiedz
via mirko.proBOT
  • 0
✨️ Autor wpisu (OP): @maras_zaraz_go_udusisz: jestem programistą i pracuję nad rozwijaniem jednego z wielu elementów firmware'u serwerowych CPU Intela. Ten sam poziom działania co ME, który na wykopie jest równie sławny jak stypendia dla dziewczyn xD

@Bejro: w polskim Intelu pracuje ponad 2k chłopa od samego klepania kodu, więc pewnie znajdą się zespoły, gdzie się to praktykuje. W moim zespole już dawno próby robienia scrumów zostały porzucony, a jak
  • Odpowiedz
@mirko_anonim: W takim razie fajnie bo kiedyś byłem na oprowadzeniu po kampusie i mieliśmy wykłady z jakimś agile-ninja o tym jaki to scrum jest super. Dalej mnie mrozi jak myślę o takim szamaństwie w poważnej korporacji. Miło, że firmy powoli się nawracają.
  • Odpowiedz
via mirko.proBOT
  • 1