Wpis z mikrobloga

#programowanie
#studia
#java

Jestem programistą:
- z wykształcenia
- z pasji

ale #!$%@? nie z zawodu, bo przez to, że zatrudnili za dużo osób, to mnie zwolnili po pół roku i jedyna praca jaką mogłem znaleźć to bycie robalem od faktur za niecałe 5k

t. 2.5 roku doświadczenia zawodowego, skończone studia IT, pół roku jako programista w big4, a teraz pracuję na stanowisku dobrym dla kogoś jako pierwsza praca po liceum.
  • 23
  • Odpowiedz
  • 0
@kuite22: kierunek: informatyka, specjalizacja: aplikacje webowe i bazy danych
@pan_bogus Rozumiem, że w twojej opinii już nie mam czego szukać na rynku? W sumie to rozważam magisterkę na sgh, ale nie chce mi się tracić kolejnych lat życia na studia co i tak gówno dają
  • Odpowiedz
@Embeddable: wziąć odpowiedzialność za swoje życie i pracować nad skilem a nie zwalać na "zatrudnili za dużo osób". Rynek pracy w ostatnich latach, szczególnie w IT, to był ewenement. Co do zasady, żeby mieć dobrą pracę zawsze trzeba było o nią walczyć i być lepszym niż reszta
  • Odpowiedz
  • 0
@nad__czlowiek: 2 lata pracowałem w fintechu, projektowałem czatboty, pracowałem z klientem itd. potem pół roku w big4 jako programista. Mój błąd, mogłem opisać jaśniej.
Supportem? Mogę tylko pomarzyć o takim lukratywnym stanowisku. Tutaj sprawdzam faktury na akord (tzw SLA), jak w jakiejś fabryce i robię przelewy.

@pan_bogus Co przez to rozumiesz? Co jeszcze mam zaoferować pracodawcy? Walczyłem kończąć studia i z IT jestem związany przez całą historię zawodową.
  • Odpowiedz
  • 0
@nad__czlowiek: Nie byłem programistą w 100%, byłem raczej taką techniczną osobą w nietechnicznym zespole. Myślę, że problematyczne jest to, że do tej pory zawodowo nie robiłem "normalnych" rzeczy, wszystko było związane z dość wąskim (i z tego co widzę niezbyt interesującym dla firm) zakresem, czyli bankowością.

Dlaczego się zgodziłem? To proste, czasem muszę jeść i mieć gdzie spać.
  • Odpowiedz
  • 0