Wpis z mikrobloga

Wspomnienie, które najbardziej wryło mi się w pamięć za dzieciaka, to widok i dźwięk czaszki naszego małego kocięta zgniatanej pod obcasem mojego ojca. Przypadkowo. Bawiliśmy się w domu z kotkiem wraz z siostrą, podszedł ojciec, pogłaskał i posiedział chwilę z nami, po czym wziął się do wyjścia. Wtedy kicia zeskoczyła z tapczanu i wbiegła głową wprost pod robiącego krok ojca, który był plecami do nas. Trzask czaszki krzyk dzieci. Krew wypływająca z pyszczka. Trauma na resztę życia xD
#wspomnienia #dziecinstwo #lata90 #historia
  • 21
  • Odpowiedz
Ja w dzieciństwie na wsi idąc do podstawówki (to była chyba 1-3 klasa) w grupce innych rozgadanych dzieci przechodziliśmy koło domu. Akurat za tym domem a przed stodołą stał jakiś starszy facet, rzucił się nam wszystkim w oczy bo trzymał za uszy białego króliczka. Okazało się że ten gość okładał go jakąś pałką, wycie zwierzaka i odgłosy walenia pałą o kości pamiętam do dziś :( Nie znam się ale tak się chyba
  • Odpowiedz
18+

Zawiera treści 18+

Ta treść została oznaczona jako materiał kontrowersyjny lub dla dorosłych.

mocne


@WielkiPowrut88:
@Villeman
Przypomniałeś mi moje dzieciństwo. Gdy miałem 5 lat moim najlepszym kumplem była o rok starsza koleżanka. Codziennie chodziliśmy wszędzie razem. Pamiętam jej podekscytowanie że jej suczka będzie miała małe. W końcu gdy się oszczeniła wraz z koleżanką głaskaliśmy te małe pieski, ona je przytulała. Następnego dnia przyszła do mnie i mówiła że podsłuchała iż rodzice chcą się piesków pozbyć i jest jej z tego powodu smutno. Namawiała mnie
  • Odpowiedz
  • 6
@Villeman No to u mnie 2 wspomnienia związane z życiem w mieście.
Mały ja idzie z babcią przez rynek i widzi menela babę i menela gościa, chłop mocno się zataczał. Z babcią idziemy do sklepu, a gdy wracaliśmy chłop leży na ziemi z rozwaloną głową, w plamie krwi, menel baba płaczę.