Wpis z mikrobloga

Hej, chcę kupić przystawkę do TV. Rozważam Chromecast lub MiBox. Po resarchu jestem za Chrome, bo działa płynniej, jest bardziej przejrzysty i nie ma bloatware'u (mam telefon siajomi więc bardzo irytuje mnie wciskanie apek na siłę). Jest jednak jedno ALE.

Otóż po używaniu chińskiej retro konsolki stwierdziłam, że podoba mi się to i chcę grać padami. Nie chcę jednak aż tak bardzo by od razu inwestować w rasową konsolę. Chciałabym spróbować platform streamujących gry. I tutaj pojawia się przewaga MiBoxa, który ma port USB. Tylko, że ja się totalnie nie znam i nie wiem czy gdy kupuję budżetowego pada, to wtyczka usb (pic rel komentarz) w zestawie jest opcjonalna (by połączyć się z sprzętem bez wbudowanego bluetooth) czy to jedyna opcja by używać pady. Bo jeżeli mogłabym jakiś tani pad podłączyć do Chromecasta bez wtyczki bo przecież sam chromecast ma wbudowany Bluetooth, to go biorę bez zastanowienia. No ale nie znam się.

Druga sprawa, to nie wiem jak platformy streamujace gry w ogóle się sprawdzają, może to się kompletnie nie spisuje i nie opłaca się, chyba nie są zbyt popularne w Polsce. Chętnie posłucham waszego zdania o przystawkach i platformach gierkowych. Są jakieś platformy godne polecenia? Czy to w ogóle dobrze działa?

#mibox #geforcenow #gamepass #stadia #graniewchmurze #kiciochpyta #chromecast #androidtv #tvbox #pytanie

Lepszy pod każdym względem jest:

  • Chromecast 70.8% (17)
  • MiBox 29.2% (7)

Oddanych głosów: 24

  • 7
  • Odpowiedz
@mi9otka: albo kup pada Xboxowego w promocji (190-200zł) i śmigaj po BT. Dzięki swojej popularności jest wspierany przez niemal każdy sprzęt i soft.
No i ma ogromną przewagę w jakości wykonania.
  • Odpowiedz