Wpis z mikrobloga

Mirki, potrzebuję waszej rady.

Od wielu lat marzyłem, żeby po studiach móc pracować zdalnie, co pozwoliłoby mi wyjeżdżać z Polski. Mam swoje ulubione miejsce na ziemi, spędzałem tam już kilka miesięcy w roku i wiem, że mi pasuje, mam tam znajomych, znam język itd.

Żeby to uczynić jest mi potrzebna praca zdalna. Dopiero skończyłem studia, znam 3 języki obce, ale niestety nie mam żadnego doświadczenia na rynku pracy. Przed studiami oraz w ich trakcie pracowałem w kilku miejscach, ale były to prace całkowicie niezwiązane z moim wykształceniem i zainteresowaniami.

Stąd pytanie do was - czy jest realna szansa na to, żeby znaleźć pracę zdalną jako osoba bez doświadczenia? Mam specyficzną sytuację w życiu i potrzebuję zmian, ale z drugiej strony obawiam się, że jeśli nie przepracuję kilku lat w jakimś korpo czy firmie to nikt nie będzie mnie traktował poważnie.

Wielu moich znajomych ma dobrze płatną pracę jako analitycy danych itp. Większość z nich nie miało wcześniej z tym tematem nic wspólnego. Albo nie mają studiów, albo kształcili się w całkowicie innym kierunku. Jeśli posiadanie takich umiejętności może dać możliwość nieźle płatnej pracy zdalnej, to może warto zacząć się uczyć lub zdobić jakąś podyplomówkę? Jakie są wasze opinie? Czego warto się uczyć? I czy w ogóle warto jeśli się nie ma o tym pojęcia?

Będę wdzięczny za wszelkie rady. Moim wielkim marzeniem jest, żeby móc pracować, ale nie być przywiązanym do biurka.

#pracbaza #praca #pracazdalna #analizadanych #homeoffice
  • 10
  • Odpowiedz
Mam swoje ulubione miejsce na ziemi, spędzałem tam już kilka miesięcy w roku i wiem, że mi pasuje, mam tam znajomych, znam język itd.


@zubrwpuszcze: a gdzie jest to miejsce?
Co do pracy to mozesz tez probowac w finansach. Jak znasz jezyki to do centrow biora kazdego jak jest to jakis malo popularny jezyk
  • Odpowiedz