Aktywne Wpisy

lemonsilverhaze +175
źródło: 1000364488
Pobierz
kurczakos1 +57
W nawiązaniu do momentu, który zauważył @dizel81
U Cukrowej Księżniczki, być może po wielogodzinnej wspólnej zabawie z dziewczynką, która pewnie nie jest w jakiejś idealnej sytuacji społeczno - finansowej (nie wiemy, nie znamy sprawy), obudził się zwykły ludzki odruch podzielenia się czymś co ma.
Być może obie były spragnione i Juny po prostu sięgnęła po butelkę czegoś do picia również dla niej.
U Cukrowej Księżniczki, być może po wielogodzinnej wspólnej zabawie z dziewczynką, która pewnie nie jest w jakiejś idealnej sytuacji społeczno - finansowej (nie wiemy, nie znamy sprawy), obudził się zwykły ludzki odruch podzielenia się czymś co ma.
Być może obie były spragnione i Juny po prostu sięgnęła po butelkę czegoś do picia również dla niej.

Czy znacie jakieś sposoby na unikanie podróży służbowych? Jestem programistą i mogę swoje obowiązki wykonywać zdalnie/z biura, jednak klient do którego zostałem wyleasingowany ciagle nalega na podróże w te i z powrotem, nie podoba mi się to, nie jestem jakimś wielkim typem podróżnika, zresztą co to za podróż w 1 miejsce i to samo miejsce, gdzie całe życie jednak muszę podporządkować pod te tripy. Znacie jakieś bardziej ambitne sposoby na uniknięcie tego poza zmianą firmy?
#korposwiat #programista15k #pracbaza
〰〰〰〰〰〰〰〰〰〰〰〰〰〰〰
· Akcje: Odpowiedz anonimowo · Więcej szczegółów
· Opublikuj swój własny wpis: Mirko Anonim
· Zaakceptował: RamtamtamSi
🥲 Aktualnie wspiera nas średnio 1 osoba w miesiącu, co nie pozwala na pokrycie kosztów utrzymania serwisu. Wspomóż projekt
Niestety ale wraca tendencja powrotów do biur przez firmy (ich polityke), albo samych klientów.
Wiec moze sie okazac ze nawet finalnie jak zmienisz projekt, to i tak trafi sie ze bedziesz musial jednak jezdzic do biura czy cos.
mozesz sie zesrac dla menadzmentu, co sie wtedy moze stac:
1) dostaniesz kopa w dupe;
2) dostaniesz jeszcze gorsze zadania;