Wpis z mikrobloga

1276 - 1 = 1275

Gra: Beyond: Two Souls (2013)

Platforma: #ps3

Gatunek: thriller

Gra wydana przez studio Quantic Dream, autorów takich produkcji jak Heavy Rain i Fahrenheit. W grze wcielamy się w Jodie - dziewczynę, która utrzymuje kontakt z istotami w zaświatach, a zwłaszcza z Aidenem, który jest do niej "przywiązany" i często pomaga jej w rozwiązywaniu problemów. Gra jest podzielona na epizody, po których skaczemy w licznych retro i futuro spekcjach, począwszy od narodzin Jodie, przez lata szkolne, aż po lata pracy zawodowej dla CIA.

Gra ma nieliniowy charakter, wszystkie zdarzenia wpływają na siebie wzajemnie, jest wiele zakończeń gry. Sterowanie podobne jak w Heavy Rain, chociaż - i tu duży minus - brakuje obsługi PS Move. Gra trzyma dobry klimat, a przejście nie zajmuje dużo czasu.

O ile Heavy Rain był dla mnie 9/10, to Beyond oceniam na 8/10.

#rokgier
Pobierz
źródło: comment_Wrt4SrgzV8dMPzOpHRPvISIqLBzBrnPa.jpg
  • 12
i tu duży minus - brakuje obsługi PS Move.


@kon-jakub: zależy jak dla kogo, całe HR przeszedłem używając move a Beyond na padzie i jednak pad IMO wygodniejszy, fajnie się macha przez chwilę a później człowiek po prostu chcę się położyć wygodnie, oprzeć ręce z padem na bębnie od piwa i się zrelaksować ( ͡° ͜ʖ ͡°)
@Liquid_Snake: Hmm, powiem szczerze że zainstalowałem ale że dość wygodnie grało mi się na padzie nawet jej nie odpaliłem więcej niż raz dla próby. Opis apki mówi za to :

Używaj aplikacji BEYOND Touch™, aby kontrolować Twoją grę BEYOND: Two Souls™ na PlayStation®3. Ta aplikacja może być używana na każdym urządzeniu Android™, aby zastąpić Twój bezprzewodowy kontroler PlayStation®3.Wszystko czego potrzebujesz do Swojego systemu PlayStation®3, aby móc grać w grę przy użyciu
@masslaw: nie mogłem nic robić Aidenem poza rozglądaniem się co pozbawiało sensu grania telefonem a kombinowałem ile mogłem i nie znalazłem sposobu jak otworzyć drzwi czy coś, ale sama jakość połączenia bardzo szybka, zero opóźnień, kiedyś telefony będą bardzo przydatne w grach
Doczepię sie natomiast do stwierdzenia o nieliniowym charakterze, bo jest to bzdura. Gra daje tylko iluzje nieliniowości.


@Prezes_Lato: Fakt, wydaje mi się w HR nieliniowość była bardziej widoczna. Za jakiś czas na pewno siądę do BEYOND jeszcze raz i spróbuję zrobić wszystko zupełnie inaczej niż za pierwszym razem ;)