Jak T-Mobile oszukuje klientów - przeczytaj zanim podpiszesz umowę!
Podpisujesz umowę z T-mobile? Uważaj na stosowane praktyki i dobrze przeczytaj umowę! Przedstawiciel obieca Ci wszystko, w rzeczywistości dostaniesz to co jest w umowie. Poniżej zrzut ustaleń z przedstawicielem T-Mobile (dołączone do reklamacji) i odpowiedź na reklamację naliczania opłat za...
lukgier z- #
- #
- #
- #
- #
- #
- #
- 194
Komentarze (194)
najlepsze
W tytule, że oszukuje - z treści wynika, że autor nie przeczytał umowy i płacze, że T-M wywiązuje się z owej umowy.
Śmieszne, że w takiej umowie mogłoby być coś w stylu "abonent zobowiązuje się do rocznej jazdy na murzyńskim ku***ie" i by musiał jeździć...
Najlepiej zobrazowane jest to w South Parku odc. HUMANCENTiPAD (Sezon 15, Odcinek 1) - dla niewtajemniczonych:
No k!!@a niesamowite! W głowie mi się nie mieści, że można być takim debilem żeby podpisać umowę bez przeczytania jej od deski do deski. Człowieku, jesteś zwykłym idiotą i pretensje możesz mieć tylko do siebie. To że firmy są agresywne i wykorzystują naiwność klientów to nie nowina. Ale to że nadal istnieją naiwniacy z mentalnością niemowlęcia jest naprawdę zabawne
Przedstawiciel to wróżbita?
A tak BTW to w 3 ramce którą zaznaczyłeś to "bueconnect" czyżby pracownik nie potrafił napisać poprawnie nazwy usługi, którą oferuje jego firma?
A może to jakiś czarny PR i ktoś płaci Ci za oczernianie konkurencji?
Masz rację, ale oszustwo jest po stronie firmy a po jego stronie tylko brak rozsądku (nie przeczytanie umowy). I jak najbardziej taki praktyki z strony firm trzeba nagłaśniać.