Wykop.pl Wykop.pl
  • Główna
  • Wykopalisko228
  • Hity
  • Mikroblog
  • Zaloguj się
  • Zarejestruj się
Zaloguj się

Popularne tagi

  • #ciekawostki
  • #informacje
  • #technologia
  • #polska
  • #swiat
  • #motoryzacja
  • #podroze
  • #heheszki
  • #sport

Wykop

  • Ranking
  • Osiągnięcia
  • FAQ
  • O nas
  • Kontakt
  • Reklama
  • Regulamin

763

Unreal Engine 5 w akcji

Za kilkanaście lat, taka grafika w grach to będzie norma.

skolfild
skolfild
z
youtube.com
dodany: 29.03.2022, 14:29:05
  • #
    technologia
  • #
    rozrywka
  • #
    gry
  • #
    grafika
  • #
    grafikakomputerowa
  • #
    wiedzmin
  • 238
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

Treści powiązane (3)

Dla porównania ostatnie tech demo z Unity
konto usunięte
z youtube.com
  • 38
Dla równowagi coś od konkurencji - Unity.
Goocio
z youtu.be
  • -4

Komentarze (238)

najlepsze

Razi91
Razi91
29.03.2022, 14:55:27 via Android
  • 499
Problem takich dem jest to, że jedna scena, jedno pomieszczenie zajmuje tyle miejsca, co niejedna cała gra z dziesiątkami takich lokacji. Wszystko skrupulatnie przygotowane, pokazane możliwości silnika, których nie da się niestety wykorzystać w praktyce.
  • 25
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych odpowiedziach

Urzad_Celny
Urzad_Celny
29.03.2022, 18:40:28
  • 171
@Razi91: Da się jak najbardziej, bo Unreal to nie tylko gry ;) Również wizualizacje pomieszczeń, scen..
  • Odpowiedz
niko444
niko444
29.03.2022, 19:05:30
  • 57
@Razi91: kwestia sprzetu za pare lat pewnie to bedzie mozliwe, gorzej z tym kto to wszystko zaprojektuje, projektowanie modeli w grze powinno byc łatwiejsze np na bazie sztucznej inteligencji cos typu stworz mi takie pomieszczenie z takimi rzeczami i generują się obiekty 3D to by był przełom
  • Odpowiedz
n.....d
n.....d
konto usunięte 29.03.2022, 14:59:02
  • 323
Grafika sryka. Przełom to będzie jak dasz radę podnieś ten śrubokręt, śrubkę i ją wkręcić w dowolną część tego zasranego domku ¯\_(ツ)_/¯

Wesołych Świąt.
  • 13
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych odpowiedziach

n.....d
n.....d
konto usunięte 29.03.2022, 16:16:09
  • 40
@TestoSynth: Tak? To spróbuj wpisać IDKFA. No i co teraz?
  • Odpowiedz
m.....r
konto usunięte 29.03.2022, 19:20:28
  • 18
@nabzd: IDDQD
m.....r - @nabzd: IDDQD

źródło: comment_1648581608loRhYb9uTJEjxZSipYXDeM.jpg

Pobierz
  • Odpowiedz
s.....3
konto usunięte 29.03.2022, 14:40:33
  • 104
Wygląd zajebisty... a fabuła gry ... z-----a.
  • 3
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych odpowiedziach

loopack
loopack
29.03.2022, 15:12:58
  • 43
@szopa123: Fabuła taka liniowa, nie porywająca, daję 1/10
  • Odpowiedz
P.....t
P.....t
konto usunięte 29.03.2022, 19:37:00
  • 3
@szopa123: Ale jakie Lootboxy wtedy będą!
  • Odpowiedz
WhiskyRomeo
WhiskyRomeo
29.03.2022, 14:44:40
  • 47
No i tak będę siedział w tej szopie z tym VR'em...
  • 1
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych odpowiedziach

justanotherdude
justanotherdude
30.03.2022, 06:34:49 via Wykop Mobilny (Android)
  • 1
@WhiskyRomeo: Siedząc w piwnicy, założysz gogle VR, odpalisz grę i będziesz siedział w szopie(⌐ ͡■ ͜ʖ ͡■)
  • Odpowiedz
Danuel
Danuel
29.03.2022, 18:23:18
  • 38
Grafika grafiką a może w końcu ktoś by się skupił na fabule i gameplaju?
  • 3
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych odpowiedziach

miszczu90
miszczu90
29.03.2022, 19:08:57
  • 55
@Danuel: o przyszedł pan maruda, może jeszcze sobie pan życzy na premierę dopracowanego produktu, który przeszedł jakieś Bug testy? hahaha
  • Odpowiedz
payek
payek
payek
29.03.2022, 19:19:24
  • 5
@Danuel: Dużo dzisiejszych gier ma dobrą fabułę. Tu masz pokazany silnik, jakiego można użyć w przyszłości przy tworzeniu kolejnych tytułów. Nie czaję w związku z tym tego komentarza.
  • Odpowiedz
Surgeon
Surgeon
29.03.2022, 15:35:55
  • 30
Scena nie jest odtwarzana w czasie rzeczywistym więc to ma się nijak jeśli ktoś myśli, że taka jakość będzie kiedyś w grach. Ta animacja została wyrenderowana metodą pathtracingu czyli jedna klatka mogła się renderować kilka, kilkadziesiąt sekund w zależności od ustawień. Ot taka ciekawostka. Jestem ciekaw jak to mu wyjdzie w Lumenie.
  • 7
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych odpowiedziach

krzemas
krzemas
29.03.2022, 20:08:37 via Android
  • 8
@Surgeon Popatrz na wczesne demo wersji 4 i powiedz ze podobnie gry nie wyglądają.
krzemas - @Surgeon Popatrz na wczesne demo wersji 4 i powiedz ze podobnie gry nie wyg...
  • Odpowiedz
Xaia
Xaia
29.03.2022, 22:30:01
  • 0
@Surgeon: Według opisu nie ma skanów. Jak masz wystarczająco czasu by to dłubać w zbrushu to bez problemu dojedziesz do jakości skanów, szczególnie tak prostych przedmiotów. Tekstury są na bank projekcjami zdjęć w więszkości assetów.

I have created everything from scratch, No photoscans used. except the rusty metaltexture on the "Tool Wall" And the GroundTexture(They are from Quixel). I used Zbrush, Substance Painter And Maya For Assets and Tiling Textures.
  • Odpowiedz
proweniencja
proweniencja
29.03.2022, 18:18:08
  • 26
Ktoś kto pisze takie rzeczy nie wie o czym pisze. Problemem w przypadku takich scen nie jest silnik, a assety. Studio developerskie musiałoby więcej poświęcić na dłubanie śrubokręta niż całej lokacji. Chyba że będą korzystali z gotowców, ale wtedy wszystkie gry będą wyglądały jednakowo. Przy odpowiednim nakładzie pracy podobne efekty można byłoby uzyskać 15-20 lat temu. Wypalić mapy do wszystkiego i udawać realtime rendering.
  • 11
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych odpowiedziach

M.....w
M.....w
konto usunięte 29.03.2022, 19:32:48
  • 4
@proweniencja: Bingo. Crytek miał silnik pod wieloma względami lepszy od unreala już w 2013 Ryse: Son of rome. Ale nie wiele podobnych gier wychodziło. Za to coraz więcej oryginalnych stylistycznie. Assetów jest multum i codziennie powstaje więcej, ale jak zaczną z nich powstawać gry od razu będzie widać, że te gry to asset flipy. Już jest za dużo gier na rynku aby gracz miał na nie czas. Jak będą podobne
  • Odpowiedz
Xaia
Xaia
29.03.2022, 22:46:02
  • 3
@proweniencja: Dlaczego gry wyglądają jak gry? Oczywiście jakość assetów, ale również przez światło. Obecnie światło w grach jeden wielki cheat oraz shading wykorztuje tricki i polycount assetów jest ciągle cienki (nie mówie tu o nanite). Dlatego pojawił się "ray tracing", który ma za zadanie sprawić, że światło będzie zachowywać się realistycznie. Aktualnie "ray tracing" w grach jest bardzo ubogi bo większość gier ma tylko małe części tej technologii(albo odbicia, ale
  • Odpowiedz
Kargaroth
Kargaroth
29.03.2022, 19:21:04
  • 19
Treść przeznaczona dla osób powyżej 18 roku życia...
  • 10
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych odpowiedziach

Miko92
Miko92
Miko92
29.03.2022, 19:24:11
  • 3
@Kargaroth: Dobrze prawisz. Unreal zawsze pompuje dema ale z takich dem nic nie wynika. Gra to przede wszystkim interaktywność z graczem, "game loop", animacje, etc. Tutaj Unreal odstaje i zawsze odstawać będzie bo to nie jest dobry silnik do tego.
  • Odpowiedz
Miko92
Miko92
Miko92
29.03.2022, 20:42:18
  • 3
@qwe_: Widzisz, mylisz się - jakby grafika sprzedawała gry to czemu nawet produkt samego Epic pt. Fortnite wyglada jak wyglada? :)

Dzisiaj gry które realnie zarabiaj to gry multi a te się robi tak, aby dotrzeć do jak najszerszego grona odbiorców.

Nie myl więc fascynacji technologia, RTXem czy dense-meshami ala Nanite z tym gdzie realnie jest środek cieżkości branży gier.
  • Odpowiedz
frutson
frutson
29.03.2022, 17:44:05
  • 13
mmm jeszcze bardziej realistycznie obrzydliwe silne niezależne transkobiety
dobry artstyle zawsze wygra z realizmem, a gameplay i tak jest najważniejszy
frutson - mmm jeszcze bardziej realistycznie obrzydliwe silne niezależne transkobiety...

źródło: comment_16485757683hWqqgci7zktV3KmHyoXnJ.jpg

Pobierz
  • 2
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych odpowiedziach

mathijas
mathijas
mathijas
29.03.2022, 19:20:52
  • 0
@frutson: zakładając, że np gra przygodowa ma takiej jakości lokacje, to dla projektanta leveli będzie okropnie trudno skomponować rozpoznawalne elementy aktywne tak aby jakoś odróżniały się od tła. Rzeczywistość ma za dużo dystraktorów. Jak się ograniczy ich ilość to wtedy wygląda nienaturalnie. Taka grafa nada się do rzeczy które są na tyle odjechane, że szary gracz tego nie doświadcza - samochodówki, symulatory lotu itp. Natomiast można wykorzystać te same mechanizmy
  • Odpowiedz
TheJaster
TheJaster
29.03.2022, 19:26:53
  • 0
dobry artstyle zawsze wygra z realizmem


@frutson: Tyle że narzędzia służące do tworzenia realistycznej grafiki mogą być również przydatne do tworzenia grafiki stylizowanej.
  • Odpowiedz
rtpnX
rtpnX
29.03.2022, 21:24:26
  • 10
rtpnX

źródło: comment_1648589065AqUSBgyA266KYy8DggaZXR.jpg

Pobierz
  • 2
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych odpowiedziach

Produkcja_lusterek3k
Produkcja_lusterek3k
Produkcja_lusterek3k
29.03.2022, 22:45:51 via iOS
  • 0
@rtpnX: Mistrzostwo, CJ w drodze do starego obozu ;)
  • Odpowiedz
jonsmith2
jonsmith2
29.03.2022, 23:13:10
  • 0
@rtpnX: Nazywam się Diego
  • Odpowiedz
  • <
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 9
  • Strona 1 z 9
  • >

Hity

tygodnia

Najładniejszy MOP w Polsce, doceńmy pracę Pań!
Najładniejszy MOP w Polsce, doceńmy pracę Pań!
3655
Mężczyzni zapłacą wyższe podatki niż kobiety.
Mężczyzni zapłacą wyższe podatki niż kobiety.
3640
I znowu psy: Cztery psy zagryzły 80-latka
I znowu psy: Cztery psy zagryzły 80-latka
3616
Czy coś wiadomo co u byłego sołtysa?
Czy coś wiadomo co u byłego sołtysa?
3290
Słynne Prince Polo XXL zmniejszyło gramaturę
Słynne Prince Polo XXL zmniejszyło gramaturę
2670
Pokaż więcej

Powiązane tagi

  • #ciekawostki
  • #nauka
  • #komputery
  • #zainteresowania
  • #stacjakosmiczna
  • #wydarzenia
  • #polska
  • #informatyka
  • #internet
  • #swiat
  • #rozrywka
  • #sztucznainteligencja
  • #motoryzacja
  • #ai
  • #telefony

Wykop © 2005-2025

  • O nas
  • Reklama
  • FAQ
  • Kontakt
  • Regulamin
  • Polityka prywatności i cookies
  • Hity
  • Ranking
  • Osiągnięcia
  • Changelog
  • więcej

RSS

  • Wykopane
  • Wykopalisko
  • Komentowane
  • Ustawienia prywatności

Regulamin

Reklama

Kontakt

O nas

FAQ

Osiągnięcia

Ranking