Witam wszystkich!
W związku ze świeżutką premierą naszej gry Planetiles na Steam ruszamy z #rozdajo. Nad grą bardzo intensywnie przez rok pracowały cztery osoby, a kolejne pięć wspierało nas w mniejszym zakresie. Ja odpowiadałem za część programistyczną, więc chętnie odpowiem na pytania z tej działki. Do rozdania mam 10 kluczy na Steam, do których będę dodawał kolejne 10 za każde 100 wykopów. Losowanie odbędzie się za 48 godzin, a jeśli dotrzemy na główną, to po podwoję ilość kluczy ( ͡° ͜ʖ ͡°)
O samej grze najlepiej chyba opowie krótki trailer - co do zasady chcieliśmy stworzyć grę z mechanikami przywodzącymi na myśl planszówki (o ile w Carcasonne czy Dorfromantik ważne są krawędzie kafelków, to u nas kluczowy jest sam typ kafelka, ale dla utrudnienia jest on połączony z innymi, które musimy ułożyć razem z nim), a przy tym mającą nietypową oprawę wizualną:
Mam nadzieję, że gra się Wam spodoba. Dajcie proszę znać, co myślicie!
Komentarze (329)
najlepsze
Może i wygląda ciekawie, ale grosza ode mnie nie dostaniesz, MythicOwl podobnie i studia czy wydawcy z wami współpracujący również. Wstyd.
2. Była dostępna beta? Jaki był feedback?
3. W czym pisaliście? Możesz zdradzić więcej technikaliów?
2. Praktycznie od początku udostępniliśmy Demo i braliśmy udział w Steam Next Fest, ale mimo sporej ilości graczy, którzy wtedy zagrali o wiele więcej feedbacku zebraliśmy prezentując grę na targach.
3. Unity. Z najfajniejszych technicznie rzeczy wymieniłbym wyginanie pól a'la Voronoi w vertex shaderze,