Hey, jeśli ktoś z Was ma problem i chce porozmawiać, to zapraszam :) #chcepogadac
#chcepogadac o bzdurach z kimkolwiek, ciekaw jestem nowych osób! :) Mam nadzieję, że u Was sporo do przodu :D
@Misio1987lbn: Nigdy nic nie wiadomo :D Mam nadzieję, że #!$%@?ę prosto w Bolzgę XD
- 0
Komentarz usunięty przez autora
99942Apophis via iOS
- 109
Wschod slonca na magdalence, warto bylo #rzeszow
- Fovea
- 44Bw4jKocK
- kupczyk
- nulius
- Ostatni_Piwniczanin
- +104 innych
@99942Apophis: z tym kosmicznym nachyleniem to nie przesadzaj :))
@99942Apophis: typie xD
Jak chcesz kosmiczne nachylenie w Rzeszowie to polecam na szosę:
https://www.strava.com/segments/15610149
https://www.strava.com/segments/9620416
I na MTB cukiereczek w okolicy Rzeszowa, chyba najlepsza trasa
https://www.strava.com/segments/17971654
Jak chcesz kosmiczne nachylenie w Rzeszowie to polecam na szosę:
https://www.strava.com/segments/15610149
https://www.strava.com/segments/9620416
I na MTB cukiereczek w okolicy Rzeszowa, chyba najlepsza trasa
https://www.strava.com/segments/17971654
- 30
- konto usunięte
- mannoroth
- Obywatel_Kondominium
- ranunculus
- j0seph
- +25 innych
- 0
@99942Apophis: w WoGu przydatne
Kiedy zbanowałeś wszelkie rakowe tagi i afery. Oto co czeka w gorących dyskusjach.
Tak naprawdę wypok nie różni się niczym od takiego pudelka, bo jedni i drudzy czekają tylko na kolejną aferkę. Ha tfu.
#oswiadczenie
Tak naprawdę wypok nie różni się niczym od takiego pudelka, bo jedni i drudzy czekają tylko na kolejną aferkę. Ha tfu.
#oswiadczenie
- 10
Pozwolę sobie użyć tagu #diablo2 dla zasięgu, mimo iż chodzi o #diablo1 - wiem, że wielu z graczy D2 wciąż ciupie, albo ciupała w D1, dlatego być może zainteresuje Was projekt DAPI (Diablo API), gdzie typ napisał sobie AI, które gra w grę i próbuje ją ukończyć. Autor usunął limit FPS, więc gra toczy się zdecydowanie szybciej, dzięki temu nie nudzi.
AI wciąż ma wiele niedoskonałości, i autor czasem mu musi pomagać,
AI wciąż ma wiele niedoskonałości, i autor czasem mu musi pomagać,
- konto usunięte
- konto usunięte
- Ademu
- konto usunięte
- Cancer84
- +5 innych
@99942Apophis ciekawy pomysł na naukę programowania, ale dla kogoś kto na battlenecie od 10 lat ogląda 70% botów to nic nowego;)
@vadim_lbn: tak tak, to tylko jako ciekawostka. Wiadomo jak jest ;)
Jestem podjarany ostatnio bardzo fajnym remixem mega znanego Extreme Terror - https://open.spotify.com/embed/track/4uiTHenZzW7WUmEhK61915
#speedcore
#speedcore
Mirki, wiadomo jaka jest sytuacja i pewnie to naiwne pytanie xD
Ale czy słyszeliście o jakimś otwartym/otwierającym lodowisku?
#rzeszow
Ale czy słyszeliście o jakimś otwartym/otwierającym lodowisku?
#rzeszow
@99942Apophis na każdym chodniku i ulicy
- Pablikos
- dawid110d
- arkadi2020
- gfgfgfa
- Adamerio
- +2 innych
- 2
@99942Apophis: Dzisiaj gdzie nie wyjdziesz jest lodowisko.
Muddy Boggy Hollow | L | 160% | Georgie
467 - 1 = 466
Pewien polityk kiedyś powiedział, że prawdziwego mężczyznę poznaję się po tym, nie jak zaczyna, ale jak kończy ( ͡° ͜ʖ ͡°),
ta mapa ewidentnie nie była by facetem xD. Ale od rzeczy - zaczynamy z predefiniowanym bohaterem, którego nie możemy stracić, pięć pierwszych skilli jest również ustalonych przez autora mapy. Zaczynamy typowo adventure, mała
467 - 1 = 466
Pewien polityk kiedyś powiedział, że prawdziwego mężczyznę poznaję się po tym, nie jak zaczyna, ale jak kończy ( ͡° ͜ʖ ͡°),
ta mapa ewidentnie nie była by facetem xD. Ale od rzeczy - zaczynamy z predefiniowanym bohaterem, którego nie możemy stracić, pięć pierwszych skilli jest również ustalonych przez autora mapy. Zaczynamy typowo adventure, mała
Fun Map | L | 160% | Dessa
468 - 1 = 467
Wbrew nazwie, wcale nie jest taka 'fun'. Mnóstwo trudnego terenu, wiry, którymi komp skacze jak głupi, odseparowane tereny, gdzie da się przejść podziemiami, ale wielopoziomowo - na przykład z góry przechodzimy do podziemi, nimi wychodzimy na górę, i znowu do podziemi by wyjść na innym terenie itd, blokowanie przejść na powierzchni.
Ogólnie dość męcząca mapa, pod względem projektu, bo
468 - 1 = 467
Wbrew nazwie, wcale nie jest taka 'fun'. Mnóstwo trudnego terenu, wiry, którymi komp skacze jak głupi, odseparowane tereny, gdzie da się przejść podziemiami, ale wielopoziomowo - na przykład z góry przechodzimy do podziemi, nimi wychodzimy na górę, i znowu do podziemi by wyjść na innym terenie itd, blokowanie przejść na powierzchni.
Ogólnie dość męcząca mapa, pod względem projektu, bo
- Wozyack
- j0seph
- Polankowicz
- AtsuAtsu
- wirogez
- +1 innych
- 2
@oblesny_wujek: zrobię podobnie jak kolegą wyżej i podrzucę swoje wpisy wrzucane dawniej na tag, a trochę tego było :)
https://www.wykop.pl/tag/tysiacmaph3/autor/sbcs/
https://www.wykop.pl/tag/tysiacmaph3/autor/sbcs/
- 10
Dragonlords. | L | 160% | Sir Mullich
469 - 1 = 468
Mapa na której startujemy z jednym zamkiem, natomiast nikt nie może budować jednostek 7 poziomu, w zamian tego koło zamku mamy generator smoków. Czerwony ma kryształowe, brązowy ma rdzawe, fioletowy ma czarodziejskie, natomiast teal ma siedlisko błękitnych. Dodatkowo na mapie jest 6 neutralnych zamków, do zdobycia.
Praktycznie cała mapa to bardzo trudny teren - śnieg, bagno czy piaski, wyjątkiem
469 - 1 = 468
Mapa na której startujemy z jednym zamkiem, natomiast nikt nie może budować jednostek 7 poziomu, w zamian tego koło zamku mamy generator smoków. Czerwony ma kryształowe, brązowy ma rdzawe, fioletowy ma czarodziejskie, natomiast teal ma siedlisko błękitnych. Dodatkowo na mapie jest 6 neutralnych zamków, do zdobycia.
Praktycznie cała mapa to bardzo trudny teren - śnieg, bagno czy piaski, wyjątkiem
- j0seph
- gokussj
- konto usunięte
- Wozyack
- SunnO
- +5 innych
Core of Evil | L | 160% | Snyzy
470 - 1 = 469
Celem mapy jest zgładzenie nekrusiów, a właściwie konkretnego bohatera, przy czym nie możemy stracić własnego.
Mapa jest dość liniowa, nie za bardzo jest możliwość skoku na bok, jednak tym razem nie starałem się przeć do przodu za wszelką cenę, ponieważ nie chciałem wtopić gry. Rozgrywka nie była jakoś specjalnie emocjonująca, powoli, spokojnie do celu. Warto nadmienić że bohaterowie
470 - 1 = 469
Celem mapy jest zgładzenie nekrusiów, a właściwie konkretnego bohatera, przy czym nie możemy stracić własnego.
Mapa jest dość liniowa, nie za bardzo jest możliwość skoku na bok, jednak tym razem nie starałem się przeć do przodu za wszelką cenę, ponieważ nie chciałem wtopić gry. Rozgrywka nie była jakoś specjalnie emocjonująca, powoli, spokojnie do celu. Warto nadmienić że bohaterowie
- Samael2
- Polankowicz
- Wozyack
- j0seph
- SunnO
- +2 innych
Canberra 1.2 (hard) | L | 160% | Gunnar
471 - 1 = 470
Należy zacząć od tego, że są dwie wersje mapy - hard, którą ograłem i easy, może pokuszę się na wersję easy, by sprawdzić co jest tam zmienione. Zaczynamy z predefiniowanym bohaterem i jednym zamkiem, oraz duża ilością surowców pilnowanych przez głównie ważki/upg ważki.
Cel mapy jest bardzo nietypowy - zajęcie wszystkich siedlisk potworów, których jest mnogo.
Bardzo blisko
471 - 1 = 470
Należy zacząć od tego, że są dwie wersje mapy - hard, którą ograłem i easy, może pokuszę się na wersję easy, by sprawdzić co jest tam zmienione. Zaczynamy z predefiniowanym bohaterem i jednym zamkiem, oraz duża ilością surowców pilnowanych przez głównie ważki/upg ważki.
Cel mapy jest bardzo nietypowy - zajęcie wszystkich siedlisk potworów, których jest mnogo.
Bardzo blisko
- dezerter10
- konto usunięte
- sprawek
- Polankowicz
- j0seph
- +3 innych
@99942Apophis: dzieki bardzo!
A struggle for land
472 - 1 = 471
Mapa z praktycznie samym trudnym terenem nie licząc miejsca startowego, reszta to bagna, piaski i inny szajs. Więc pathfinding jest mocno zalecany.
3 zamki na powierzchni, 2 w podziemiach. Nic specjalnego.
Tp standardowo zdobyty pod koniec rozgrywki. Podobnie jak łuk sharpshootera (złożony).
#tysiacmaph3
472 - 1 = 471
Mapa z praktycznie samym trudnym terenem nie licząc miejsca startowego, reszta to bagna, piaski i inny szajs. Więc pathfinding jest mocno zalecany.
3 zamki na powierzchni, 2 w podziemiach. Nic specjalnego.
Tp standardowo zdobyty pod koniec rozgrywki. Podobnie jak łuk sharpshootera (złożony).
#tysiacmaph3
- AtsuAtsu
- wirogez
- Wozyack
- j0seph
- Polankowicz
- +1 innych
@Pierogies:
Idea #tysiacmaph3 polega na ogrywaniu map i ich krótkim opisie (recenzji), nie chodzi o porównanie z innymi graczami.
Dobrze, że się cieszysz. Chodziło mi o to, że postujesz swój wynik, jakbyś chciał go porównać z innymi.
Idea #tysiacmaph3 polega na ogrywaniu map i ich krótkim opisie (recenzji), nie chodzi o porównanie z innymi graczami.
2 Sides | L | 160% | Sir Mullich
473 - 1 = 472
Startujemy z jednym zamkiem, o wdzięcznej nazwie BLOW JOB (wtf autorze), w którym nie możemy zbudować żadnych jednostek. Mamy natomiast blisko siebie siedliska enchantersów i Sharpshooterów. Niedaleko jest drugi castle, który również nie może być rozbudowany. Blisko zamku jest puszka pandory, z której uzyskujemy bezużyteczny artefakt, który jednak można oddać i zyskać azure dragon.
Na całym naszym terenie
473 - 1 = 472
Startujemy z jednym zamkiem, o wdzięcznej nazwie BLOW JOB (wtf autorze), w którym nie możemy zbudować żadnych jednostek. Mamy natomiast blisko siebie siedliska enchantersów i Sharpshooterów. Niedaleko jest drugi castle, który również nie może być rozbudowany. Blisko zamku jest puszka pandory, z której uzyskujemy bezużyteczny artefakt, który jednak można oddać i zyskać azure dragon.
Na całym naszym terenie
Les Elemenlistes | L | 160% | Kyrre
474 - 1 = 473
Mapa z jednym graczem w sojuszu. Nawiasem mówiąc, był to najbardziej bezużyteczny typ ever ;d, przez cały czas trwania rozgrywki, zdążył zająć jeden zamek, a nie był niepokojony przez wroga na swoim terenie, a na pewno nie silnego.
Dość szybko zdobyłem graala, mimo iż niewiele było widać, jest on na wyróżniającym się terenie. Mimo iż miałem dopiero dwa zamki,
474 - 1 = 473
Mapa z jednym graczem w sojuszu. Nawiasem mówiąc, był to najbardziej bezużyteczny typ ever ;d, przez cały czas trwania rozgrywki, zdążył zająć jeden zamek, a nie był niepokojony przez wroga na swoim terenie, a na pewno nie silnego.
Dość szybko zdobyłem graala, mimo iż niewiele było widać, jest on na wyróżniającym się terenie. Mimo iż miałem dopiero dwa zamki,
- wirogez
- Wozyack
- robin_caraway
- Polankowicz
- j0seph
- +1 innych
Legacy | L | 160% | Conan
476 - 1 = 475
Mapa gdzie naszym celem jest zdobycie graala, nie możemy też stracić zamku startowego. Na naszym terenie znajdują się dwa nie rozbudowane zamki, nieco dalej, za wodą jest nekro, dotarłem i podbiłem, jednocześnie zorientowałem się, że graal jest dzień drogi od mojego zamku, zatrudniłem 8 kretów, którzy zryli truflami nosowymi teren i wykupowali puchę.
Zasobów jest nawet sporo, startujemy też z
476 - 1 = 475
Mapa gdzie naszym celem jest zdobycie graala, nie możemy też stracić zamku startowego. Na naszym terenie znajdują się dwa nie rozbudowane zamki, nieco dalej, za wodą jest nekro, dotarłem i podbiłem, jednocześnie zorientowałem się, że graal jest dzień drogi od mojego zamku, zatrudniłem 8 kretów, którzy zryli truflami nosowymi teren i wykupowali puchę.
Zasobów jest nawet sporo, startujemy też z
- Polasz
- tolstyy00
- Wozyack
- Polankowicz
- j0seph
- +3 innych
Land and Sea | L | 160% | Gunnar
477 - 1 = 476
No i pierwsza mapka w tym roku :)
Zaczynamy w sojuszu, mój zamek okazał się być umiejscowiony na wyspie otoczonej skałami, popłynąłem na wschód, gdzie zauważyłem skrzydła anioła bronione przez pack aniołów, wróciłem i zorganizowałem armię i je podbiłem. Dodatkowo użyłem starego indiańskiego triku - wykopałem wąski kawałek lądu gdzie mógł wróg wylądować, no i ... już nie
477 - 1 = 476
No i pierwsza mapka w tym roku :)
Zaczynamy w sojuszu, mój zamek okazał się być umiejscowiony na wyspie otoczonej skałami, popłynąłem na wschód, gdzie zauważyłem skrzydła anioła bronione przez pack aniołów, wróciłem i zorganizowałem armię i je podbiłem. Dodatkowo użyłem starego indiańskiego triku - wykopałem wąski kawałek lądu gdzie mógł wróg wylądować, no i ... już nie
- Borealny
- Polankowicz
- wirogez
- SunnO
- Wozyack
- +3 innych
- Hej 99942Apophis, może napiszesz coś o sobie i uzupełnisz dane w profilu?Jeśli Ci nie odpisuje, to znaczy, że jesteś na mojej czarnej liście, lub się na niej znajdziesz. Nie nawiązuje kontaktu z trollami, lub toksycznymi osobami.
Wystarczy by w miarę dokładnie mierzyła przebyty dystans i pokazywała to na mapie. #bieganie