- goferek
- konto usunięte
- KromkaMistrz
- anotherguy
- Krisube
- +9 innych
- 11
- 3
@99942Apophis: Sejwy w każdej turze?
@AtsuAtsu: Tak
One by One | XL | 160% | Monere
386 - 1 = 385
Mamo wybacz, bo będę bluźnił xD Nie no, tę mapę stworzył człowiek, który nienawidzi graczy. Startujemy na małym obszarze, gdzie mamy po kopalni surowca, nie licząc złota. Problem jest taki, że nie ma za bardzo gdzie expa zdobyć, by skille wytrenować. Ehh i tu jest esencja całej mapy (dwupoziomowa), by dotrzeć do kolejnego obszaru, płyń przez parę dni
386 - 1 = 385
Mamo wybacz, bo będę bluźnił xD Nie no, tę mapę stworzył człowiek, który nienawidzi graczy. Startujemy na małym obszarze, gdzie mamy po kopalni surowca, nie licząc złota. Problem jest taki, że nie ma za bardzo gdzie expa zdobyć, by skille wytrenować. Ehh i tu jest esencja całej mapy (dwupoziomowa), by dotrzeć do kolejnego obszaru, płyń przez parę dni
Happy time Dragons!!! | XL | 160% | Crag Hack
387 - 1 = 386
Nawet ciekawa mapa, do rekreacyjnego pogrania. Każdy z graczy ma swoją strefę komfortu, wyjścia z nich blokują strażnice z wojskami naszego typu, oraz drugą z wojskami sąsiada. Surowców jest dużo, z wyjątkiem... kamienia, co spowalniało mój (niedo)rozwój. Każdy gracz startuje z jednym zamkiem nierozbudowanym, ale... z grallem. Obok jest drugi, a niedaleko trzeci. Każdy gracz ma tak
387 - 1 = 386
Nawet ciekawa mapa, do rekreacyjnego pogrania. Każdy z graczy ma swoją strefę komfortu, wyjścia z nich blokują strażnice z wojskami naszego typu, oraz drugą z wojskami sąsiada. Surowców jest dużo, z wyjątkiem... kamienia, co spowalniało mój (niedo)rozwój. Każdy gracz startuje z jednym zamkiem nierozbudowanym, ale... z grallem. Obok jest drugi, a niedaleko trzeci. Każdy gracz ma tak
- shael
- gram_w_mahjonga
- robin_caraway
- AtsuAtsu
- Wozyack
- +2 innych
Aron's Elbow: Home-coming | S | 160% | Tazar
389 - 2 = 387 (kolega z wpisu poniżej nie odjął, więc robię to ja)
Zaczynamy z bohaterem, którego nie możemy stracić. Cel zająć miasto wroga. Mapka dwupoziomowa, w podziemiach jest trochę surowców i co najważniejsze kopalnie złota, których strzegą raczej słabi strażnicy, więc warto się tam wbić w miarę szybko. Do wroga można dostać się drogą morską, lub podziemiami. Ja wybrałem tę
389 - 2 = 387 (kolega z wpisu poniżej nie odjął, więc robię to ja)
Zaczynamy z bohaterem, którego nie możemy stracić. Cel zająć miasto wroga. Mapka dwupoziomowa, w podziemiach jest trochę surowców i co najważniejsze kopalnie złota, których strzegą raczej słabi strażnicy, więc warto się tam wbić w miarę szybko. Do wroga można dostać się drogą morską, lub podziemiami. Ja wybrałem tę
- shael
- Wozyack
- AtsuAtsu
- Polankowicz
- robin_caraway
- +1 innych
- 1
@99942Apophis: Ja tam wbrew powszechnej opinii wolę 4 :D Skoksany hero sam dawał często radę. A jak się zrobiło skradanie to szło przemknąć nawet obok wysokopoziomowych jednostek
@Kenzie: No to jest kwestia preferencji :) mi zdecydowanie bardziej podchodzi trójeczka. Sam próbowałem kilkukrotnie podejść do czwórki, no ale nie dałem rady. W piątkę chwilę się fajnie grało, ale nie miała tego "czegoś" nie wiem, chyba chodzi o grywalność. Po prostu nie czułem potrzeby powrotu do niej :).
- 12
Z ciekawości sprawdziłem sobie, czy można całe pole walki zapełnić sobie przywołańcami.
Nie da się ( ͡° ͜ʖ ͡°)
Można przywołać 13 summonów, później otrzymujemy komunikat, jak gdybyśmy próbowali przywołać żywioła innego typu.
Taka ciekawostka.
#heroes3
Nie da się ( ͡° ͜ʖ ͡°)
Można przywołać 13 summonów, później otrzymujemy komunikat, jak gdybyśmy próbowali przywołać żywioła innego typu.
Taka ciekawostka.
#heroes3
- Polankowicz
- Borealny
- AtsuAtsu
- mannoroth
- over9000
- +7 innych
@Polankowicz: Tak, w danej bitwie.
Czyli jeśli zaczniesz przywoływać żywiołaki ognia, to nie przywołasz żadnych innych.
Czyli jeśli zaczniesz przywoływać żywiołaki ognia, to nie przywołasz żadnych innych.
Ale to dobre intro do kreskówki!
#wykop30plus #wykop30club #zolwieninja #kreskowki #feelsfrompast #wspomnienia
#wykop30plus #wykop30club #zolwieninja #kreskowki #feelsfrompast #wspomnienia
- Scot
- konto usunięte
- kuncfot
- JPRW
- BogdanBonerEgzorcysta
- +2 innych
- 11
Heroes Chronicles - Tutoriale
395 - 6 = 389
Jako bonus ograłem wszystkie dostępne tutoriale z HC xDDD.
Oczywiście tutoriali nie ma w najgorszym guanie, czyli części 5 i 6.
Dobra grałem w hirołski cały dzień. powiem tak: WARTO BYŁO xD
1. Tutorial (Warlords of the Wasteland) | S | 160% | Tarnum
Prosty tutorial, odwiedzić namioty, pójść do wroga. Zająć zamek, zabić stacjonarny wróg. Barbarzyńca cieszyć się.
2. Tutorial (Conquest of
395 - 6 = 389
Jako bonus ograłem wszystkie dostępne tutoriale z HC xDDD.
Oczywiście tutoriali nie ma w najgorszym guanie, czyli części 5 i 6.
Dobra grałem w hirołski cały dzień. powiem tak: WARTO BYŁO xD
1. Tutorial (Warlords of the Wasteland) | S | 160% | Tarnum
Prosty tutorial, odwiedzić namioty, pójść do wroga. Zająć zamek, zabić stacjonarny wróg. Barbarzyńca cieszyć się.
2. Tutorial (Conquest of
- j0seph
- gniX79
- robin_caraway
- shael
- konto usunięte
- +6 innych
Tak na szybko przeszedłem sobie ponownie tutorial na 200%, ale już nie będę odejmował, nie ma sensu. Da się wykręcić archanioła spokojnie. W 5 dni.
Bezużyteczny bonus: Ikonki xD
Heroes Chronicles - The Sword of Frost (Chapter 8)
403 - 8 = 395
No i to koniec sagi HC :) (może będzie bonus taki iks de)
1. Tarnum the Overlord | S | 160% | Tarnum
Zaczynamy bez zamku, ale obok nas jest dungeon, zajmujemy go, werbujemy co się da i lecimy w lewo zajmując kolejne 3 zamki. Niestety mamy przypisanego skilla na zarabianie. Wsio.
2. The Land of the Vori
403 - 8 = 395
No i to koniec sagi HC :) (może będzie bonus taki iks de)
1. Tarnum the Overlord | S | 160% | Tarnum
Zaczynamy bez zamku, ale obok nas jest dungeon, zajmujemy go, werbujemy co się da i lecimy w lewo zajmując kolejne 3 zamki. Niestety mamy przypisanego skilla na zarabianie. Wsio.
2. The Land of the Vori
- AtsuAtsu
- shael
- j0seph
- robin_caraway
- konto usunięte
- +1 innych
- 10
Heroes Chronicles - Revolt of the Beastmasters (Chapter 7)
411 - 8 = 403
1. Hopewielder | S | 160% | Tarnum
Dobra wiadomość - do wyboru na początku jest dowodzenie, albo logistyka. Wybór jest prosty - sokoli wzrok xD. Zła wiadomość, mamy jako skilla resista i pancernika (ok, to nie jest zły skill, ale wolałbym inne). Duel 1 vs 1. Wróg znajduje się w prawym rogu i spokojnie można go zrushować
411 - 8 = 403
1. Hopewielder | S | 160% | Tarnum
Dobra wiadomość - do wyboru na początku jest dowodzenie, albo logistyka. Wybór jest prosty - sokoli wzrok xD. Zła wiadomość, mamy jako skilla resista i pancernika (ok, to nie jest zły skill, ale wolałbym inne). Duel 1 vs 1. Wróg znajduje się w prawym rogu i spokojnie można go zrushować
- shael
- Dziki_wieprz
- j0seph
- konto usunięte
- biont
- +5 innych
Heroes Chronicles - The Fiery Moon (Chapter 6)
416 - 5 = 411
Kontynuacja poprzedniej kampanii - the world tree. Tym razem musimy ukatrupić już na dobre Vorra. Jest nieco lepsza niż poprzednia, chociażby dlatego, że artefakty przechodzą na kolejne mapy.
Logistyki niet, podejrzewam, że została wyłączona dla Tarnuma, by za szybko nie skończyć tych wielkich map S i MONSTRUALNEJ M'ki. Oczywiście brak TP.
1. The Endless Sands | S | 160%
416 - 5 = 411
Kontynuacja poprzedniej kampanii - the world tree. Tym razem musimy ukatrupić już na dobre Vorra. Jest nieco lepsza niż poprzednia, chociażby dlatego, że artefakty przechodzą na kolejne mapy.
Logistyki niet, podejrzewam, że została wyłączona dla Tarnuma, by za szybko nie skończyć tych wielkich map S i MONSTRUALNEJ M'ki. Oczywiście brak TP.
1. The Endless Sands | S | 160%
- robin_caraway
- Wozyack
- shael
- AtsuAtsu
- konto usunięte
- +1 innych
Heroes Chronicles - The World Tree (Chapter 5)
421 - 5 = 416
Huh. Ogólnie rzecz biorąc najgorsza z dotychczasowych kampanii HC. 1) Zamiast standardowych 8 map, jest tylko 5 2) 4 mapki to S, jedna M. Bieda. 3) Rozgrywka na mapkach jest chaotyczna, i często polega na szczęściu.
1. A Distant Cry | S | 160% | Tarnum
Huh, trochę kłopotliwa pierwsza misja. My z jednym zamkiem vs 3 wrogów (każdy
421 - 5 = 416
Huh. Ogólnie rzecz biorąc najgorsza z dotychczasowych kampanii HC. 1) Zamiast standardowych 8 map, jest tylko 5 2) 4 mapki to S, jedna M. Bieda. 3) Rozgrywka na mapkach jest chaotyczna, i często polega na szczęściu.
1. A Distant Cry | S | 160% | Tarnum
Huh, trochę kłopotliwa pierwsza misja. My z jednym zamkiem vs 3 wrogów (każdy
- robin_caraway
- Wozyack
- AtsuAtsu
- shael
- j0seph
- +1 innych
Heroes Chronicles - Clash of the Dragons (Chapter 4)
429 - 8 = 421
1. The Dragontalker | S | 160% | Tarnum
Mapka w której nie mamy żadnego wroga, naszym celem jest zdobycie 20 upg jednorożców, które otrzymamy za questa. Oczywiście samej polany jednorożców nie możemy wybudować.
2. Dragon's Blood | S | 160% | Tarnum
Cel - zdobyć fiolkę smoczej krwi. Mamy jednego wroga od którego oddziela nas granica, której
429 - 8 = 421
1. The Dragontalker | S | 160% | Tarnum
Mapka w której nie mamy żadnego wroga, naszym celem jest zdobycie 20 upg jednorożców, które otrzymamy za questa. Oczywiście samej polany jednorożców nie możemy wybudować.
2. Dragon's Blood | S | 160% | Tarnum
Cel - zdobyć fiolkę smoczej krwi. Mamy jednego wroga od którego oddziela nas granica, której
@AtsuAtsu: Tak, ale to też chodzi o to, że bardzo mało było elementów nadmiernie irytujących, jak chaos na planszy, kłopotliwe quest-chainy, brak TP itd. Trafiły się spoko umiejętności także git :). Chronologia w chronicles (sic!) IMO nie jest ważna, chyba że ktoś koniecznie chce się zagłębiać, jak dla mnie - whatever ;). Może faktycznie zacznij od tej części? :)
Heroes Chronicles - Masters of the Elements (Chapter 3)
437 - 8 = 429
1. The trouble with the magic | S | 160% | Tarnum
Jeden na jeden z kompem, cel zdobyć conflux. Ponieważ Tarnum posiada specjalność w Enchastersach to zdecydowanie nie jest to trudna misja ;)
2. Walking on the clouds | M | 160% | Tarnum
Jeden wróg z jednym zamkiem, my na górze, on na dole. Posiada mnóstwo
437 - 8 = 429
1. The trouble with the magic | S | 160% | Tarnum
Jeden na jeden z kompem, cel zdobyć conflux. Ponieważ Tarnum posiada specjalność w Enchastersach to zdecydowanie nie jest to trudna misja ;)
2. Walking on the clouds | M | 160% | Tarnum
Jeden wróg z jednym zamkiem, my na górze, on na dole. Posiada mnóstwo
- 3
@99942Apophis: Ale te Kroniki mają piękne tła menusów :)
@99942Apophis: kiedyś siostra mi sprezentowała, choć głównie ona później grała. W tych kronikach było coś mega dziwnego. Na początku przechodziła bez kodów, później się okazało że i tak żadne nie działały.
W pewnym scenariuszu był też wrogi bohater, który atakował cię jak weszłeś na jego teren, i to podczas twojej tury. Nawet nie wiem jak to jest możliwe pod względem mechaniki gry. Przekroczyłeś jakiś punkt i ci wrogi bohater wybiegał podczas
W pewnym scenariuszu był też wrogi bohater, który atakował cię jak weszłeś na jego teren, i to podczas twojej tury. Nawet nie wiem jak to jest możliwe pod względem mechaniki gry. Przekroczyłeś jakiś punkt i ci wrogi bohater wybiegał podczas
Heroes Chronicles - Conquest of the Underworld
445 - 8 = 437
1. Cerberus Gate | S | 160% | Tarnum
Cel zabić 7 arcydiabłów, jednak wcześniej musimy odwiedzić dwa namioty, wykończyć przeciwnika, który jest dość wymagający (paradoskalnie, bo 1 misja jest najtrudniejsza (niskie staty)).
2. The Boatman | M | 160% | Tarnum
Cel - Odnaleźć kulę niewrażliwości. W sojuszu z jednym graczem, który (surprise surprise) dał się srogo ograć już
445 - 8 = 437
1. Cerberus Gate | S | 160% | Tarnum
Cel zabić 7 arcydiabłów, jednak wcześniej musimy odwiedzić dwa namioty, wykończyć przeciwnika, który jest dość wymagający (paradoskalnie, bo 1 misja jest najtrudniejsza (niskie staty)).
2. The Boatman | M | 160% | Tarnum
Cel - Odnaleźć kulę niewrażliwości. W sojuszu z jednym graczem, który (surprise surprise) dał się srogo ograć już
Magic Islands | XL | 160% | Sir Mullich
446 - 1 = 445
Mecząca mapa, sporo łażenia (nie wylosowałem rękawic), sporo teleportowania. Niestety (nad czym ubolewam, dostępne są bez problemu czar Fly i DD). Eksplorację utrudnia konieczność używania statków i jelitowy sposób podziału podziemi. Jednak nie była trudna, po prostu wymaga cierpliwości. Sporo smoczych utopii, gdzie można uzyskać potężne artefakty. Większość wrogów posiada DD, czy fly. Autor założył, że te będą
446 - 1 = 445
Mecząca mapa, sporo łażenia (nie wylosowałem rękawic), sporo teleportowania. Niestety (nad czym ubolewam, dostępne są bez problemu czar Fly i DD). Eksplorację utrudnia konieczność używania statków i jelitowy sposób podziału podziemi. Jednak nie była trudna, po prostu wymaga cierpliwości. Sporo smoczych utopii, gdzie można uzyskać potężne artefakty. Większość wrogów posiada DD, czy fly. Autor założył, że te będą
- Analfighter
- shael
- wirogez
- robin_caraway
- j0seph
- +2 innych
Heroes Chronicles : Warlords of the Wastelands (Chapter 1)
454 - 8 = 446
1. A Barbarian King | S | 160%
Mapa S, gdzie musimy zgładzić konkretnego bohatera - Rabak'a. Startujemy z jednym zamkiem, niedaleko znajduje sie drugi. Oba zamki sa mocno ograniczone jesli chodzi o rozbudowe.
Oplaca się zrobić questa (50 wilczych rycerzy) dostaniemy za to maczugę ogra. Przedostajemy się teleporterem do wroga i ucinamy mu głowę, tak by podczas
454 - 8 = 446
1. A Barbarian King | S | 160%
Mapa S, gdzie musimy zgładzić konkretnego bohatera - Rabak'a. Startujemy z jednym zamkiem, niedaleko znajduje sie drugi. Oba zamki sa mocno ograniczone jesli chodzi o rozbudowe.
Oplaca się zrobić questa (50 wilczych rycerzy) dostaniemy za to maczugę ogra. Przedostajemy się teleporterem do wroga i ucinamy mu głowę, tak by podczas
Żeszuf awansował w epokę bronzu!
No chyba, że to przez cenę paliw, ale jakże ekologicznie! Spalin nie ma, tylko nieco bardziej twardy materiał ;)
#rzeszow
No chyba, że to przez cenę paliw, ale jakże ekologicznie! Spalin nie ma, tylko nieco bardziej twardy materiał ;)
#rzeszow
- Shin
- Lagranzjan
- Arrado
- grz_strupek
- producent_smogu
- +2 innych
@99942Apophis pewnie przez wysokie ceny paliw. Chłop znalazł sposób na zdzierstwo Obajtka i podatki Vateusza.
@wolnynajmita: Kompletnie niekolego minąłeś się z celem tego wpisu. Wyciągnij kija wiadomo skąd.
Expedition | XL | 160% | Orrin
455 - 1 = 454
Prosta mapa typu search & destroy, na mapie jest całkiem mnogo ( ͡° ͜ʖ ͡°) zamków, z potężnych artefaktów trafiłem na dwa, miecz sprawiedliwości i ostrze armageddonu. Natomiast karwia, nie trafiłem na logistykę, bo skończyłbym mapę dużo szybciej. Przedostatni rzut skilli - pyk finanse vs pierwsza pomoc. Supcio, tak się cieszyłem, że strzelały korki szampanów, a
455 - 1 = 454
Prosta mapa typu search & destroy, na mapie jest całkiem mnogo ( ͡° ͜ʖ ͡°) zamków, z potężnych artefaktów trafiłem na dwa, miecz sprawiedliwości i ostrze armageddonu. Natomiast karwia, nie trafiłem na logistykę, bo skończyłbym mapę dużo szybciej. Przedostatni rzut skilli - pyk finanse vs pierwsza pomoc. Supcio, tak się cieszyłem, że strzelały korki szampanów, a
- Hej 99942Apophis, może napiszesz coś o sobie i uzupełnisz dane w profilu? Jeśli Ci nie odpisuje, to znaczy, że jesteś na mojej czarnej liście, lub się na niej znajdziesz. Nie nawiązuje kontaktu z trollami, lub toksycznymi osobami.
Pragnę przypomnieć Wam o bardzo fajnym modzie do Heroes 3 jak HoT... ee nie ;) The Succesion Wars. Jest to mod który przebudowuje #heroes2 na silnik trójeczki, nie jest to tylko zwykła konwersja, ponieważ dodaje dodatkowe jednostki, zamki, artefakty, skille, bohaterów (tak z trójki). Jeśli ktoś nie grał w dwójkę, to serdecznie mogę polecić, bo ma zdecydowanie bardzo fajny klimat (taki typowo baśniowo-fantasy, zdecydowanie