W końcu dochodzę do końca swojego leasingu elektrycznego Seata Mii i zastanawiam się co robić. Raczej dostanę zbyt wysoką kwotę wykupu, więc nie będę go mógł zatrzymać. Nie ukrywam, że miałem bardzo niskie koszty eksploatacji, bo samochód głównie ładowałem w pracy (przy koszcie 20p/kWh). Moje wymagania:
- Bezawaryjny (w miarę, jak coś naprawdę ciekawego to mogę przymknąć oko)
- Niskie koszty eksploatacji (przy elektryku maksymalnie płaciłem £50 miesięcznie za ładowania, robię rocznie
- Bezawaryjny (w miarę, jak coś naprawdę ciekawego to mogę przymknąć oko)
- Niskie koszty eksploatacji (przy elektryku maksymalnie płaciłem £50 miesięcznie za ładowania, robię rocznie
Który samochód w cenie do 10,000 funtów (50,000 zł)
- Fiat Tipo Hatchback 13.5% (5)
- Mazda 3 18.9% (7)
- Hyundai i20 21.6% (8)
- Kia Rio 5.4% (2)
- Mitsubishi Lancer* 37.8% (14)
- Inne (napisz komentarz) 2.7% (1)
- Dojeżdżam do pracy 3 razy w tygodniu i jest to dystans około 40-45 km (w dwie strony), 80% tego dystansu to drogi szybkiego ruchu. Do tego chciałbym kilka razy w roku wybrać się w
Kia Picanto 1.0 (2017-) 1.0 100KM
Diesel odpada, bo raczej 40% miasto/60% poza miastem ale bardzo rzadko używam autostrad.