ktory z tych rowerow jest najlepszy w tej kwocie? czy jakis inny konkretny model?
https://sprint-rowery.pl/rower-gorski-polygon-premier-4
https://sprint-rowery.pl/rower-gorski-trek-marlin-4-2023
https://sprint-rowery.pl/rower-gorski-trek-marlin-5-2023
Strefy nie są dla ekologii, tylko dla ochrony zdrowia ludzi.
I sa tak samo zamordystyczne jak zakaz wyrzucania śmieci do lasu czy opróżniania nocników na chodnik.
Przyłącze kanalizacji to większy koszt niż kupno benzyniaka z Euro4.
https://spidersweb.pl/autoblog/tanie-auto-do-sct-7500-zl/amp/
A zanieczyszczenie powietrza jest szkodliwe i tu nie ma wątpliwości.
https://www.eea.europa.eu/publications/air-quality-in-europe-2022/health-impacts-of-air-pollution
Masa nie wpływa na drogę hamowania, poza tym mówimy o zakazie wjazdu starych diesli ktore są cięższe od aut benzynowych.
Hamulce i opony robią więcej pyłu w nowych autach, w starych poniżej euro 4 jest odwrotnie.
Nikt nie zmusza do kupowania wiekszego auta, np. Paryż juz chce wprowadzic podatek od dużych aut.
W strefie chodzi o wyeliminowanie mniejszości aut która odpowiada za większość emisji.
W strefie chodzi o wyeliminowanie mniejszości aut która odpowiada za większość emisji.
Jak za kilka lat okaże się że większość aut w mieście to dalej euro 4, to dalsze zaostrzanie SCT nie będzie miało poparcia społecznego.
Obecnie większość mieszkańców miast ma auta które spełniają wymogi i popiera SCT.
Przeciwnikami SCT jest dosyć hałaśliwa mniejszość kierowców i to często nawet nie mieszkających w Waw, Krk, Wro.
Za tydzień są wybory, to się dowiemy czy mieszkańcy chcą tej samej ekipy która wprowadza SCT, czy są przeciwni i wybiorą całkiem nowych ludzi.
A może trzeba mieć odklejenie na poziomie konfederackiego szura, żeby być przeciw czystemu powietrzu? ¯\(ツ)/¯