- 1
@Delewarski: W końcu się za to wzięli, świetnie!
- 0
@Delewarski: @Felonious_Gru: Sam projekt jest... emmm... Nie powiem, że dobry, bo to nieprawda. Pomysł stworzenia sieci ścieżek rowerowych, które poprawią komfort i bezpieczeństwo na drogach jest jak najbardziej na plus. Warto wziąć pod uwagę fakt, że tą drogą poruszać się będą młodzi rowerzyści w drodze do szkoły, więc wydzielenie pasa, co poprawi połączenie do samej ul. Świętojańskiej oceniam na plus.
Wracając do skrzyżowania, o którym mówimy:
- po pierwsze tam
Wracając do skrzyżowania, o którym mówimy:
- po pierwsze tam
- 0
@luki_98: *projekt nie jest dobry, ale ciężko tam wymyśleć coś innego, zwłaszcza nie usuwając miejsc parkingowych
- 1
@Delewarski: Ale agresywna odpowiedź, po co?
Tak, przy zmianie organizacji ruchu (choć tam nic się zmieniło tak naprawdę, po prostu namalowali linie!) warto aby jakiś czas stanęła policja lub SM, bo kierowcy jadą na pamięć. Najlepsi już jeździli Chyliczkowską na odwrót, wiele mnie nie zdziwi.
To może by pilnować linii jak się jedzie? XD
Tak, przy zmianie organizacji ruchu (choć tam nic się zmieniło tak naprawdę, po prostu namalowali linie!) warto aby jakiś czas stanęła policja lub SM, bo kierowcy jadą na pamięć. Najlepsi już jeździli Chyliczkowską na odwrót, wiele mnie nie zdziwi.
jakiś łysy stwierdził, że wbije badyl w środek jezdni
To może by pilnować linii jak się jedzie? XD
na tyle, że w twojej ocenie trzeba ustawiać
- 1
Ta droga powstała za czasów Piłsudskiego i żaden badyl nie wyrósł na jej środku. Wcale nie dziwię się kierowcom, że są totalnie zdezorientowani, szczególnie jeśli ktoś jeździ tą drogą 50 lat. Druga sprawa jest taka, że linie nie zostały zamazane do końca. Skoro już robić takiego bubla to może chociaż usuną stare znaki poziomie z jezdni? Bo na chwilę obecną są nowe i stare.
@Delewarski: Bez jaj, to, że zmieniła się
robota na kilka minut to nie będę jeździł po warsztatach, tylko nie za bardzo jest dostęp