ostrzegam przed https://electrocenter.net/ dzisiaj szukałem pomysłu na prezent w internecie i wpadłem na ich stronę, wszystko w zaskakująco niskich cenach (co już wzbudziło moje podejrzenie), zdecydowałem się zamówić produkt za pobraniem i tutaj własnie już upewniłem się co do ich niecnych zamiarów, otóż wysyłka z przedpłatą jest darmowa natomiast koszt dostawy w przypadku płatności przy odbiorze wynosi 150 zł !!!
Taką oto wiadomość dostałem dziś z banku: Uprzejmie informuję, że Bank wystąpił w Pana imieniu do BZWBK SA z prośbą o zwrot reklamowanej przez Pana płatności w wysokości 1752,50PLN. Na zapytanie skierowane poprzez Krajową Izbę Rozliczeniową bank odbiorcy poinformował, że „brak możliwości zwrotu środków. Wysłaliśmy w tej sprawie zawiadomienie do prokuratury rejonowej Gdańsk Wrzeszcz, gdzie prowadzona jest sprawa pod sygnaturą PR 1 Ds. 1063.2016.”
@marta8521: Cześć. Byłem wpisany na liście i MBank z którego robiłem przelew na moją prośbę złożył zawiadomienie do prokuratury. Pytania standardowe - co kupiłem, czy miałem kontakt ze sklepem itp. Miałem przygotowane wszystkie papiery, tz. przelew i całą korespondencję. I to wszystko. Teraz czekam znów na rozwój sytuacji. Trzeba zgłaszać wszystko. Może gdzieś tego h...ja złapią. Przynajmniej mam czyste sumienie że zrobiłem wszystko żeby dostał za swoje.
@wysylacz: Cześć. Byłem wpisany na liście i MBank z którego robiłem przelew na moją prośbę złożył zawiadomienie do prokuratury. Pytania standardowe - co kupiłem, czy miałem kontakt ze sklepem itp. Miałem przygotowane wszystkie papiery, tz. przelew i całą korespondencję. I to wszystko. Teraz czekam znów na rozwój sytuacji. Trzeba zgłaszać wszystko. Może gdzieś tego h...ja złapią. Przynajmniej mam czyste sumienie że zrobiłem wszystko żeby dostał za swoje.
Przecież sprawca ustalony. Pieniądze na koncie zablokowane. Tylko ciągnie się to miesiącami, bo zajmuje się tym jedna osoba. Nawet dzwoniłem do osoby prowadzącej sprawę i niestety czekać i jeszcze raz czekać. Jest sam oddelegowany do sprawy a jest to jedna z wielu. Może ktoś coś jeszcze wie.
Kupiłem u nich aparat oczywiście z przedpłatą i tyle. Zero kontaktu.
Pozdrawiam
Uprzejmie informuję, że Bank wystąpił w Pana imieniu do BZWBK SA z prośbą o zwrot reklamowanej przez Pana płatności w wysokości 1752,50PLN. Na zapytanie skierowane poprzez Krajową Izbę Rozliczeniową bank odbiorcy poinformował, że „brak możliwości zwrotu środków. Wysłaliśmy w tej sprawie zawiadomienie do prokuratury rejonowej Gdańsk Wrzeszcz, gdzie prowadzona jest sprawa pod sygnaturą PR 1 Ds. 1063.2016.”