•  

    @OrangeEkspert: Korzystałem dotychczas z Neostrady i telefonu analogowego. Na początku października podpisałem umowę na Funpack, w związku z tym numer telefonu został przeniesiony z PSTN do VoIP. Z pewnych względów skorzystałem jednak z prawa do odstąpienia od umowy w ciągu 14 dni, w związku z czym do salonu dostarczyłem odpowiednie wypowiedzenie oraz sprzęt (w międzyczasie VoIP i Neostradę uruchomiłem na własnych urządzeniach).
    Po kilku dniach skontaktował się ze mną pracownik Orange, który poinformował mnie, iż powrót do świadczenia usług na dotychczasowych zasadach (o co wnioskowałem w wypowiedzeniu) nie jest możliwy i konieczne jest zawarcie nowych umów na te usługi.
    Ustaliliśmy, iż umowa na Neostradę zostanie na nowych warunkach przedłużona na kolejne 24 miesiące, natomiast na telefon zostanie zawarta umowa na czas nieokreślony na "plan na każdą kieszeń" z dodatkowym pakietem 60 minut. Takie warunki korzystania z telefonu wynikają z mojej chęci zachowania dotychczasowego numeru telefonu (użytkowanego od kilkunastu lat) oraz posiadania możliwości przeniesienia go w dowolnej chwili pomiędzy operatorami.
    Dziś kurier przywiózł nową umowę, jednak jest to umowa wyłącznie na Neostradę. 2 godziny później nastąpiło wyłączenie usługi telefonicznej VoIP, natomiast usługa PSTN nie działa ("cisza" na linii). Dzwoniąc na ten numer zwracany jest komunikat "nie ma takiego numeru". Na koncie klienta z aktywnych usług widoczna jest jedynie Neostrada, zalogowanie się do konta po numerze telefonu też nie jest już możliwe (wyłącznie po ID Neostrady). W zakładce statusy zleceń widoczne jest jedno z dzisiejszą datą mające status zamówienia w realizacji, "dotyczące PSTN".
    Moje pytanie:
    Kiedy nastąpi wznowienie usługi telefonicznej? Czy to kwestia kilku dni, czy też może miesiąca, tj. do rozpoczęcia kolejnego okresu rozliczeniowego? Miesięczna przerwa w dostępności tego numeru jest raczej bardzo niekomfortowa.
    pokaż całość

    +: Cronox
    •  

      @michcio: Jedynie na podstawie Twojego opisu sytuacji trudno jednoznacznie odpowiedzieć na pytanie. Przywrócenie usług po odstąpieniu od nowej umowy może być różnie realizowane. Próbowałeś kontaktować się z BOK 510 100 100 w tej sprawie? Posiadasz numer zamówienia na FunPack lub Neostradę?

...to tylko najnowsze aktywności użytkownika michcio

Zobacz wszystkie dodane znaleziska, komentarze i wpisy korzystając z menu powyżej.

Osiągnięcia (3)