Zawiera treści 18+
Ta treść została oznaczona jako materiał kontrowersyjny lub dla dorosłych.
@ssupkowski: nie wiem czemu 18+ weszlo na post ale przeciez to "biznes" powinien wiedziec co by chcial miec na dashboard, jesli Ty to ustawiasz tzn ze nie jest to potrzebne i nikt z tego nie bedzie korzystac
a jak musisz to zapytaj kogos co by chcial zobaczyc na takim dashboardzie i zobacz co sie da wyklikac
a jak musisz to zapytaj kogos co by chcial zobaczyc na takim dashboardzie i zobacz co sie da wyklikac
@ssupkowski: Jakiego softu używasz? Ja LogSystem 6 na helpdesku. Stary ale lepszy taki niż żaden.
Dla nas najciekawsze jest czy użytkownik siedzi przy kompie (aby go nie szukać). A więc na którym kompie user jest zalogowany i czy nie ma zablokowanego ekranu.
Na drukarkach - gdzie wymienić tonery, gdzie bębny, gdzie pasy (setki drukarek).
Łatwe typowanie użytkowników ze starym sprzętem do wymiany.
Poszukiwanie zagubionych monitorów (użytkownicy są rozliczani z powierzonego majątku).
Dla nas najciekawsze jest czy użytkownik siedzi przy kompie (aby go nie szukać). A więc na którym kompie user jest zalogowany i czy nie ma zablokowanego ekranu.
Na drukarkach - gdzie wymienić tonery, gdzie bębny, gdzie pasy (setki drukarek).
Łatwe typowanie użytkowników ze starym sprzętem do wymiany.
Poszukiwanie zagubionych monitorów (użytkownicy są rozliczani z powierzonego majątku).
Podczas uruchamiania aplikacji pojawia się informacja, o dostępnej nowej wersji 1.8.2
Ale z poziomu aplikacji, aktualizacja się nie uruchamia.
Jak wchodzę w Play Store, i wyszukuję aplikację, to jest tylko opcja 'Zainstaluj', a nie 'Aktualizuj'.
Coś kojarzę, że apka była usunięta z Play Store. Ale nawet na oficjalnej stronie linki prowadzą do tej same aplikacji.
Coś mnie ominęło? Jak zainstaluję ponownie to nadal będzie aktywna?