Wpis z mikrobloga

@PrzemekWolw: Który dostawca dźwięku pozostał? ( ͡º ͜ʖ͡º) Czy w aktualnej wersji działa już poprawie FFB i manualna skrzynia biegów ze sprzęgłem? Jak wyglądają teraz mapy? Jak grałem ostatnio, powierzchnie dróg były wymodelowane z bardzo małej ilości poligonów przez co jadąc po asfaltowych drogach odbijałem się jak piłka.
@RealAKP: Został DirectSound. FFB działa w miarę dobrze na moim DFGT. Skrzyni biegów ze sprzęgłem nie miałem jak sprawdzić. Mapy raczej mają mało zmian. Jeśli chodzi o odbijanie to była wina błędów w zawieszeniu pojazdu, którym się poruszałeś. Głównie Pigeon miał ten błąd. Też zależy czy jechałeś na mapie od twórców czy też jakiejś modyfikacji.
@PrzemekWolw: Ogólnie tłumaczenie może być, ale miejscami są nieprzetłumaczone słówka i np. to:

GridMap: Dodano poprawki lodu, inne istniejące próbki terenowe;

powinno być napisane w stylu:

GridMap: Dodano poprawki w obiektach LOD, inne istniejące próbki terenowe;


bo z "poprawki lodu" to debilnie brzmi po polsku i ktoś może nie zrozumieć, o co chodzi.

Jeżeli chodzi o wygląd strony to coś bym zrobił z górną częścią strony, top jest za ubogi
@PrzemekWolw: Dzięki :) Generalnie gra jest super, pewnie skuszę się na pełną wersję. Wracając do nawierzchni, testowałem wszystkie pojazdy. Wg mnie to jest zdecydowanie wina modelowania nawierzchni. Gra posiada super model fizyki zawieszenia i który nie sprawdza się na drogach złożonych z wielkich poligonów :)

Czy wiadomo coś może czy twórcy planują wsparcie dla VR?
@RealAKP: Było by miło gdybym kogoś zachęci do kupna gry, a raczej symulatora. Niewiem, bo mi nie podskakują samochody. Na jakiej mapie testowałeś? Było kiedyś wsparcje. Ja potrafię "wymusić" w ustawieniach.
@PrzemekWolw: To już było jakiś czas temu, była taka mieszana mapka z miasteczkiem amerykańskim, odrobiną bezdroży i dróg asfaltowych. W każdym razie uczucie jazdy było podobne do tego z GTA3, Vice City i San Andreas. Wzniesienia, zakręty i wyboje nie są "gładkie". Nie wiem czy ten obrazek oddaje wygląd mesha, czy jest on jeszcze w jakiś sposób modyfikowany, ale dokładnie tak jak na tym jpg czuje się drogę. Każdy podjazd wiąże
RealAKP - @PrzemekWolw: To już było jakiś czas temu, była taka mieszana mapka z miast...

źródło: comment_IjZWlSZHvMhOesqEBafOphXiu8u9c0ZE.jpg

Pobierz
@RealAKP: Po pierwsze b.stara wersja. Po drugie mapa "kastomowa" co oznacza że ktoś się niepostarał. Oryginalne mapy nie mają tego problemu. Ale są też mapy od sceny moderskiej, które są bardzo dobrze zrobione. Trzeba by było "wygładzić" podłoże pod drogą.
@PrzemekWolw: Niestety nie widać tutaj siatki nawierzchni :( Szukałem w google, ale znalazłem tylko screeny z edytora takie jak przesłałem wcześniej. Chodziło mi bardziej o coś takiego, to jest widok poligonów mesha z AssettoCorsa. Tam tory są skanowane laserowo i jest ona wyjątkowo dokładna, oczywiście nie wymagam aż takiej precyzji od Beamng :) Niestety w wersji, którą ja testowałem, siatka drogi przypominała, tak jak pisałem wcześniej, bardziej stare gry co przy
RealAKP - @PrzemekWolw: Niestety nie widać tutaj siatki nawierzchni :( Szukałem w goo...

źródło: comment_B9agiBQq51UqWDuRptQPMMqyU2H56oR1.jpg

Pobierz
@PrzemekWolw: No właśnie, jak grałem ostatnio to drogi wyglądały dokładnie tak jak na obrazku przed :) I dokładnie tak się po nich jeździło, może to była kwestia optymalizacji we wczesnych wersjach, zobaczę wieczorem jak to teraz wygląda :) Jeszcze jedna rzecz mnie zastanawia i pozwolę sobie skorzystać, że już rozmawiamy. Czy oprócz tworzenia własnych map, czy pojazdów, jest przewidziany jakiś dogodny w miarę sposób implementacji np. nowych trybów rozgrywki? Może jakiś
@RealAKP: Tak będzie można robić własne tryby gry. Oprócz tego będzie Multiplayer, będzie jakaś fabuła, ale nie wiem za bardzo co w niej będzie. Narazie można tylko spekulować co będzie. Udało mi się odblokować w menu dostęp do przycisku z napisem "Kampanie", był jakiś Prolog i coś jescze. Teraz spróbowałem jeszcze raz to zrobić, ale się nie udało. Narazie są tylko scenariusze.
@RealAKP: Dostałem się do plików kampanii. Oto co w nich znalazłem:
1. Katalog pierwszy: introduction, a w nim:
- intro_rally_stage2.json, campaign.json, campaign2.png, intro_rally_stage1.json, campaign1.jpg
2. Katalog drugi: myscenarios, a w nim:
- intro_rally_stage1.json, intro_rally_stage2.json
3. Katalog trzeci: training, a w nim:
- intro_rally_stage2.json, campaign.json, campaign2.png, intro_rally_stage1.json, campaign1.jpg
4. Co w plikach .json?

{
"name": "Introduction",
"authors": ["author1", "author2"]
"description":