Wpis z mikrobloga

Podobno w polsce brakuje pracownikow IT i programistow
dlaczego wiec od 6 miesiecy nie mogę znaleźć godnej pracy?
jestem swietnym programistą, analitykiem, ekspertem IT. i mogę pracować choćby od jutra. dlaczego więc nie mogę tego zrobić?
założyłem to konto 6 miesięcy temu celem znalezienia godnej pracy. Napisałem 500 mikroblogów i nadal nie przybliżyło mnie to nawet o krok.

Daję wam ostatnią szansę. napiszcie jakie miasto mam wybrać i co mam zrobić, krok po kroku aby mieć godną pracę. zrobię to co każecie i zdam relację jaki był tego efekt. duble decydują co robię.

#it #praca #pracbaza

  • 113
jestem swietnym programistą, analitykiem, ekspertem IT


@bez_pracy_brak_kolaczy: Po pierwsze zdecyduj się kim jesteś. Możesz faktycznie być zajebisty we wszystkim ale pracodawcy nie szukają ludzi zajebistych we wszystkim tylko konkretów. Wybierz z tego jedno i pod tym kątem pisz CV i pod tym kątem wybieraj oferty.

Napisałem 500 mikroblogów i nadal nie przybliżyło mnie to nawet o krok.


@bez_pracy_brak_kolaczy: lolwat? Od kiedy to pisanie na mikroblogu ma przybliżyć do znalezienia pracy?
co ma wiedze na temat ich zarobków do twojej świetności?


@laki1: to że miałem też wiedzę na temat ich umiejętności, to jakie robią zadania, jak i to że to mnie nieraz pytali o rady

Wrocław?


@mug3n: dlaczego wrocław? by wdychać cząstki stałe i dwutlenek azotu? jakie zalety ma wrocław w stosunku do innych miast?

Google, Nokia, Opera, HP?


@mug3n: google to firma która zajmuje się działalnością przestępczą (chodzi o