Wpis z mikrobloga

Cześć Mirki,

mam pytanie - w imieniu kolegi.
Planuje zakup niedrogiego komputera - zależy mu na tym, by na tym sprzęcie poszedł mu PES2016 (nie ma dużych wymagań).
Na ten cel chce przeznaczyć około 800zł - to niewiele, ale liczę żę w tej cenie pomożecie znaleźć coś rozsądnego.
Nigdy nie interesowałem się podzespołami komputerowymi i nie jestem w tym na czasie - nie znam się wystarczająco na tym.

Na szybko znalazłem mu coś takiego http://allegro.pl/komputer-x-kom-picasso-2x3-2ghz-4gb-500gb-hdmi-i5712319835.html

On zaś znalazł sobie coś takiego http://allegro.pl/komputer-dell-760-2x3000mhz-e8400-6mb-dvdrw-win7-i5349940224.html wiadomo, cebula - tanio. Twierdzi, że dokupi grafikę i będzie dobre. Twierdzi, że porównywalne bebechy. Tylko czy aby na pewno? Ten jego typ ma np pamięć na DDR2 itp.

Doradźcie - czy to co znalazłem jest sens kupować,czy raczej niech brnie w to co znalazł po taniości - albo też może polecicie coś innego? :)

#komputery #skladamkomputer #pcmasterrace
  • 15
@ninetyeight o tym też myślałem - tylko, że problem jest następujący - po prostu on się na tym nie zna. Tak jak widać - dla niego 1GB sdram to to samo, co 1GB DDR3. Ja mam o tym większe pojęcie, wyczuwam różnice - ale brakuje mi wiedzy i nie chciałbym samodzielnie dobierać komponentów, ponieważ nie interesuję się tym na codzień i nie co warto brać, a co nie. Dlatego miałem nadzieję, że
@Hardporecorn o tym właśnie mówiłem - dla mnie jego propozycja fajnie wygląda jeśli patrzeć na same liczby - ale on nie rozumie, że to nie wszystki i diabeł tkwi w szczegółach. Co do znalezionego na szybciora przeze mnie komputera - mam świadomość, że nie jest to bestia, ale on chce ten komputer głównie dla jednej gry - która ma wymagania dużo niższe. Ale uważam, że jeśli ma jakiś budżet, to należy go