Wpis z mikrobloga

Miraski, doradźcie czy warto poświęcić studia dzienne na rzecz pracy. Studiuję infę na elce na PW, dostałem się na JS deva i zostaje w tym, na pewno dłużej niż do października, a będzie ciężko pogodzić pracę i studia dzienne, nawet chodząc tylko na ćwiczenia/laby. Polibuda Warszawska nie prowadzi infy zaocznej, więc myślę albo o innej uczelni w W-wie, albo o zupełnym zrezygnowaniu... Co myślicie?
#studia #javascript #programowanie
  • 22
@pottymouth: pobieżna wiedza w większości zbędna dla webdeva. Jedyne znaczenie ma ten papier (otwiera awans w części firm) i ewentualne znajomości (o których wszyscy mówią jakie to one potrzebne ale mało kto rzeczywiście zdobywa przydatne znajomości na tych studiach).
@Andesch: Rzucanie studiów na PW to zły pomysł. O ile nie jesteś pod ścianą jeśli chodzi o pieniądze, to skup się przede wszystkim na studiach. Ja gdzieś od 2giego roku godziłem studia dziennie + pracę na pół etatu, ale jak przyszłoby co do czego to rzuciłbym robotę, a nie studia.

Tylko papier? Z jednej strony tak. Ale to na studiach sygnalizują ciekawe tematy oraz masz idealną okazję na tzw. 'networking' i
@Andesch: Niestety, ale studiowałem w Krakowie na "samogłoskach" na AGH. Po pierwszym roku też mi się wydawało, że na nic nie będzie czasu, ale zwykle jak się przeżyje część z matmą teoretyczną to jest w miarę OK. Mam mgr inż. - magisterkę musiałem dopisywać już po wyjeździe z kraju, bo taki mi stawiali wymóg ;) (a już miałem myśli o odpuszczeniu) .
@Andesch: ja z ostatnią, uczelnia jak uczelnia. Liźniesz po trochu każdego przedmiotu. Nie żadne wyżyny. Za darmo nie przepuszczają, czyli nie tak jak wykopki mówią ze jest na zaocznych ( ͡º ͜ʖ͡º) zależnie czego oczekujesz od uczeni dla mnie ok. Znajomi na wacie zaocznym mówili ze cieżko z pracą pogodzić, a tu zjazd raz na dwa tygodnie i idzie zdawać jak się przyłożysz no ale nie