Miałem problem z systemem cząsteczek w enginie #cocossharp, więc stworzyłem własny na potrzeby gry #minecolony. Wszystko byłoby pięknie tylko jak testuję ją na tablecie to muli jak jasna cholera. Chyba będę musiał pomyśleć nad wersją na #pc.
Pewnie tak, chociaż i tak już w wielu miejscach kod jest bardzo zoptymalizowany. Może ten engine Cocossharp jest mało wydajny. W każdym razie wersja na PC śmiga 60 klatek/sekundę.
na razie próbuję sam badać przyczynę profilerem. Podejrzewam, że problem tkwi albo w zbyt dużej liczbie wyświetlanych elementów i grafika nie wyrabia, albo jest jakiś wyciek pamięci. Niestety nie da się tego jednoznacznie stwierdzić, szczególnie, że jak pisałem gra śmiga na PC, nawet na emulatorze. Trudno, przysiądę i w końcu znajdę przyczynę.
#programowanie #gry #android #gamedev
Może wrzuć to na githuba to ktoś coś ci kiedyś podpowie/znajdzie.
A te narzędzia:
https://developer.android.com/studio/profile/android-monitor.html
Czy nie pozwolą stwierdzić co się dzieje?
Daj znać co znajdziesz.