Wpis z mikrobloga

  • 48
Dlaczego ktokolwiek twierdzi, że mpk to jest alternatywa dla samochodu? Czekam ponad 20 minut na spóźnione 173. #krakow
  • 26
  • Odpowiedz
@emil_gojny: Ale to jest gówno argument, który powtarzają w kółko ludzie, którym akurat się tak ułożyło, że dojazd empekiem mają w miarę wygodny. Pojeździł byś codziennie z przesiadkami, #!$%@?ł na autobusy widmo (które się nie pojawiają, bo nie i już), na ścisk, gorąc (żeby zaraz potem wyjść na mróz i grypa gotowa). Czasem nawet stojąc w korkach jestem w domu szybciej niż "szybkim" tramwajem, który staje na pierdyliardzie przystanków, żeby potem
  • Odpowiedz
@cup12552: "ale jestem bogaty, stac mnie na samochod, #!$%@? biede ktora sie tlucze w mpk hehehehe ale jestem zajebisty postoje sobie jeszcze w korku godzine w mojej corsie za 15k zeby pokazac biedakom ze mnie stac" ? xD przepraszam, ale ja i wiele osob ktore znam stac na samochod, mysle ze wiele z nich zarabia wiecej niz ty. A przepraszam - w holandii tez ludzi nie stac na samochody ze jezdza
  • Odpowiedz
@trb: Ja akurat mam samochód i korzystam z MPK na dojazd do pracy (pon - pt) od ok. 2-3 miesięcy.

Co prawda jadę głównie alejami, ale mam tak:
- nie czekałem nigdy dłużej niż 5-7 minut, głównie przychodzę i wsiadam lub podbiegam
- w autobusie jest ciepło, miejsce stojące (bez ścisku, ale też bez luzu)
- kosztuje mnie to 47zł czyli ok. 1,2zł / przejazd (nie do pobicia autem)
- nie
  • Odpowiedz
w większości bo ich nie stać na dojazdy samochodem i próbują sobie wmawiać że jazda komunikacją miejską to ich wybór a nie konieczność.


@cup12552: nono, samochód w #!$%@? wydatek XD

Dostał golfa od ojca i wielce bogaty panicz się znalazł dx.

Droga Żabiniec - Ruczaj, samochodem rzeźnia, tłuczenie się może godzinę, może półtorej przez miasto. Tramwajem bezpośrednio 40 minut jadąc 18 albo ze 35 jadąc 3 i przesiadając się w 52/18.
  • Odpowiedz
@kemping: np. bardzo często na bus pasie jest kolejka do skrętu w prawo w boczną ulicę np. skrzyżowanie przy Placu Inwalidów. Kierowcy autobusów wciskają się na środkowy pas, aby ominąć, co daje pozorne oszczędności z punktu widzenia autobusu i pewnie spore dla ruchu samochodowego.
  • Odpowiedz