Aktywne Wpisy

auto_reply +7
Lepiej przyjąć ofertę pracy jako sprzątaczka czy szukać czegoś innego? Nie mam doświadczenia, a hajs powoli się kończy
źródło: 1000016475
Pobierz
Zmorka +2
potraficie odczuwać empatię wobec narkomanów?

Tacy właśnie rozgarnięci są niektórzy ludzie w społeczności #bitcoin #btc
Jak można nie wiedzieć o co chodzi z tym bitcoinem? To takie proste.
źródło: comment_3an4UkEZZqjct6QvtePbCyV4kfHvcUpV.jpg
Pobierz@pawlo74: kopalnie to nie jest jeden twór żeby mogły zdecydować gdzie pójdzie bitcoin.
To kopalnie ryzykują najwięcej. Ryzykują grubymi milionami dolarów. Zabezpieczając sieć. Powinniśmy być im wdzięczni za to co robią. Tutaj janusze boją się o swoje drobniaki a ludzie, którzy zainwestowali w kopalnie ci dopiero mają o co martwić się.
Są 2 problemy, które według mnie wymagają jak najszybszego działania.
1. Załatanie bugu, powszechnie znanego jako Transaction malleability
2. Zapobiegnięcie permanentnemu zapychaniu sieci, które nastąpi lada dzień.
SegWit likwiduje oba problemy, a alternatywy gotowej do wdrożenia na już, nie ma.
@mihaubiauek: nie widzę jeszcze problemu
@pawlo74: większa opłata za szybką transakcję to mit ? Zapchanych pod korek bloków też nie widzisz?
źródło: comment_wVkzzibJgQn77Odzm9qkL49fjCknuPED.jpg
Pobierz@koob: jak to? Nie wiem o czym mówisz odkąd zwiększyłem opłatę transakcja przechodzi z pierwszym blokiem.
@koob: zapchane bloki to mit, trafiają się one ale sporadycznie. I bardzo dobrze bo wiem, że coraz więcej ludzi używa sieci bitcoin
@pawlo74: czyli potwierdzasz to co napisałem - wzrost kosztów używania btc. Przy ograniczonej wielkości bloku koszty mogą rosnąć w nieskończoność.
@pawlo74: https://blockchain.info/blocks ja widze większość bloków dobijających do 1Mb. Zresztą potiwerdziłeś to stwierdzeniem, że musiałeś zwiększyć opłatę za transakcję.
@koob: potwierdzam wzrost kosztów i bardzo dobrze nie ma nic za darmo. Nie będą one rosnąć w nieskończoność wolny rynek załatwi sprawę.