Wpis z mikrobloga

Jestem uczniem trzeciej klasy technikum informatycznego.
Na informatyce jedyne środowiska do programowania lub tworzenia stron www jakich się uczyłem to C++, JavaScript, Html, CSS.
Postanowiłem że wezmę się za siebie i dalszym rozwojem pod tym aspektem pokieruje sam. Zapisałem się na praktyki do pewnej firmy zajmującej się programowaniem. Podczas praktyk będę musiał stworzyć jakąś aplikacje internetową, Już z góry Pan który podczas praktyk będzie mi pomagał podał listę środowisk których muszę się nauczyć :
-C#
-jQuery
-ASP.NET MVC
- Microsoft SQL Server i Microsoft SQL Server Express

Szukać umiem, więc osobiście będę szukać kursów, poradników dotyczących tych środowisk. Ale może ktoś z was też się kiedyś uczył tak jak ja i poleca jakieś kursy, poradniki, książki które jego zdaniem są prowadzone w sposób który sprzyja nauce ?

Pozdrawiam
#programowanie
  • 23
Najlepszy sposób jak dla mnie na naukę to po prostu rozwiązywanie problemów w trakcie przez wyszukiwanie ich rozwiązań w internecie. Wyznacz sobie cele projektu w formie jakiejś specyfikacji a potem jeżeli czegoś nie umiesz zrobić lub nie działa czytaj o tym w internecie. Jak dla mnie najszybciej tak przyswoisz wiedzę niż na sucho czytając jakąś książkę, nawet przerabiając jakieś proste przykłady z niej.
@Boniekk: powiedz temu "panu", że jest kretynem ;)
-C#
-jQuery
-ASP.NET MVC
- Microsoft SQL Server i Microsoft SQL Server Express

Masło maślane., po co Ci taka firma? Zrobi Ci tylko mętlik w głowie.
Zdecyduj się na technologie przyszłościowe i...powiązane.
np.
javascript+java+jakieś node.js, angularjs -> opanujesz javę i javęscript, masz zapewnioną kasę na dekady. Z angularem nadaje się również pod mobile.
to tylko przykład, tymczasem dał Ci c# czy technologie microsoftu,
@Boniekk: pomijając kursy internetowe, tutoriale itp. to jak masz parę groszy, to warto zaopatrzyć się w książki omawiające tematy stricte dla początkujących, sporą bibliotekę masz na helionie czy packtpub