Wpis z mikrobloga

Mirki. 4 lutego zmarł mój tata, spadek z banku został podzielony na 3 części, został problem z samochodem. Nie jest to żaden mustang ani korweta, a pamiątka po ojcu. Audi 80 91r, ojciec mimo że miał pieniądze nie chciał go zmienić bo nie uznawał aut z komputerem pokładowym, ale do rzeczy. Postanowiliśmy z matką że auto dobrze by było żeby zostało u nas, ja mam 21 lat i mieszkam z matką, studiuję i mam prawo jazdy jako jedyny w tym domu, a brat ma lat 32 i sam zarabia, ma rodzinę, dzieci i defacto własny samochód ale od dnia śmierci domagał się żeby to auto poszło do niego bo "sentyment". Postanowiliśmy że go spłacimy i auto zostanie u nas, od tamtego czasu jest ogromna złość. Dostaliśmy z matką pogróżki że "nam #!$%@?" za to że jesteśmy pazerni itp. Mam zrzuty ekranu wszystkich smsów a matka ma nawet obdukcję jak ją poszarpał 9 maja ub. roku jak się nachlał i postanowił sobie odreagować na matce. Czemu? Pieniądze. Ojciec odziedziczył po swojej matce dom z placem 400m^2, planów co z tym zrobić było wiele między innymi żeby wziął to właśnie brat, a mnie miał spłacić na chociażby raty, standardowo był oburzony. Na wzięcie całości ale klauzulę że na starość ma się ojcem ewentualnie zająć też się nie godził. I tak się ciągło ale wszelkie zło jakie się z tego rodziło trafiało na matki konto. Ojciec potrafił się wybielić, do takiego stopnia że braciszek wpadł pijany do nas do domu i wyszarpał matkę za to że przez nią nic dla niego z tego domu niema (ojciec był o kulach a ja typa 90kg który spędził na siłowni 16 lat nie zatrzymam chociażbym bardzo chciał). Chociaż to matka najbardziej zabiegała by mu wpadło coś.