Wpis z mikrobloga

Dostałem dziś wyliczenie od AXA na przedłużenie polisy. 1449pln za OC+NNW+Assistance. Co ciekawe za to samo w zeszłym roku zapłaciłem 903pln, czyli podwyżka 65%. Wyliczyłem u konkurencji, najtańsza opcja ~900pln, tylko NNW zamiast 50k, to 10k i assistance bardzo podstawowy (@mfind, fajnie że jesteście ( ͡º ͜ʖ͡º)). Wyliczyłem jeszcze na stronie AXA, wyszło mi to co mam jako dla nowego klienta 1021pln. Napisalem im co mi wyszło i co o tym myślę. Jak nie zaproponują nic lepszego, to chyba zamiast AXA będzie Link4.

#zalesie #ubezpieczenia #oc #samochody #volvo
  • 15
@vegetassj1: @dzieju41: 2lata temu podziałało. Podobnie jak teraz wysłałem do nich wiadomość. Wtedy aktualna polisa kosztowała 954pln, dostałem propozycję 857pln, z kalkulatora wychodziło mi 780pln. Ostatecznie dostałem lepszą cenę. Po mojej wiadomości dostałem od nich telefon z lepszą propozycją. Oczywiści mogą zlać, zdążę się przenieść.
@eloar: oczywiście, a Janusze i tak na to leco. po pierwsze primo wyrażają zgodę na śledzenie ich jazdy - a gwarancji, że tańsze oc będzie nie ma - po drugie primo i tak dowód muszą do aplikacji zeskanowac i naiwnie myślą, że naprawdę liczy się ich styl jazdy a nie to, co w dowodzie? xD po linku to się można było manewrów tego typu spodziewać, ale że yanosik wszedł w taki
@Rybaczi_A: strasznie nieprecyzyjnie się wyrażasz i nie do końca wiadomo o co Ci chodzi. Zdaje się, że próbujesz odradzać oferty, które zależą od stylu jazdy. Nie ma u nas zbyt wielu takich, a nie jeżdżę z telefonem non stop, więc by mi się nie chciało. Yanosika w ogóle nie używam.
via Android
  • 1
@LaBt3c pisałem prosto na kontakt z panelu klienta wskazując, ze dotyczy kontakt przedłużenia polisy (z listy można wybrać której). Poprzednio miałem odpowiedź dość szybko, a na razie kicha. Dam im czas do jutra i na poważnie biorę sie za wyliczenia konkurencji
@LaBt3c: @mfind: @fromasz56:
no to w tym roku AXA się popisała, zadzwonili i na pytanie, czy chcą zaproponować lepszą ofertę niż to co podesłali, stwierdzili, że mogą albo zejść z zakresu ochrony, albo mogę wypowiedzieć. No ciekawe podejście do klienta, przedłużającego umowę po raz 4ty, a który nie skorzystał dotąd z żadnej opcji w ramach ubezpieczenia, ani OC, ani NNW, ani Assistance... no to idę szukać gdzie indziej, albo
@eloar: Zrobiłem podobnie, tylko dodatkowo kazałem przełączyć się do kierownika a kierownik stwierdził, że tamta oferta ze strony jest dla nowego klienta, i nie zejdą mi nic z ceny więc jak nie chce skorzystać to mam wypowiedzieć, więc poszukam u konkurencji.
@LaBt3c: jeszcze jedna ciekawostka. Dostałem rano SMS od AXA z informacją, że niedługo kończy się moja polisa, więc do mnie zadzwonią. Jakoś z godzinę temu dostałem sms o treści:

Szanowni Panstwo przepraszamy, ale przez pomylke otrzymali Panstwo blednego sms z informacja o zblizajacym sie za 3 dni koncu polisy. Pozdrawiamy AXA

pisownia oryginalna. Ciekawe...