Aktywne Wpisy

Czy zawsze, w każdej #pracbaza musi się znaleźć jakiś ciężki typ co nie chce się integrować? Nie potrafię wyobrazić sobie sytuacji w której ktoś stawia alkohol i jedzenie, a ktoś inny nie chce brać w tym udziału. #bekazpodludzi #zalesie

Jakaś hr-ówa pochwaliła się tym na linkedin. Programista wściekły w *uj agresywny ( ͡° ͜ʖ ͡°)
#hr #programowanie #programista15k #programista20k #heheszki #linkedin #bekazprogramistow
#hr #programowanie #programista15k #programista20k #heheszki #linkedin #bekazprogramistow



Mirki, potrzebuję rady. W okolicach wielkanocy kupilem karte graficzna z drugiej ręki (używana 3 miesiące, więc gwarancja jest).
Był z nią problem - artefakty. Zdecydowałem się, że oddam ją w ramach rękojmii do oryginalnego sprzedawcy (morele.net).
Reklamacja została uznana, kartę "naprawiono". Problem w tym, że artefakty wyświetlają się w mniejszych ilościach, ale nadal.
To nie jest problem software (na ekranie pojawiają się kolorowe kropki kiedy karta jest w spoczynku).
Kartę otrzymałem, zamontowałem i od razu wystawiłem nowe zgłoszenie w morele, że nie działa jak powinna (zanim oni wyślą info jak oddać sprzęt to zejdzie do jutra). I teraz problemem jest to, ze kolejna naprawa znów potrwa około miesiąca a i tak mogą mi odesłać nie do końca sprawną.
Czy jest jakiś sposób, aby wymusić u nich, że nie chce naprawy, tylko nową sztukę albo zwrot hajsu? Teraz powoływałem się na rękojmie.
Wg tego co mi powiedzieli to maja czas na ogarniecie całosci 21 dni roboczych. Już