Wpis z mikrobloga

Mirki mam następujący problem. W listopadzie ubiegłego roku zakupiłem w x-kom konsolę PS4 + dodatkowy kontroler. Kilka dni temu odkryłem, że jeden z kontrolerów przestał się ładować. Będę chciał dzisiaj zgłosić reklamację z tytułu rękojmi sprzedawcy. Z doświadczenia wiem jednak, że x-kom unika jak ognia takiego trybu rozpatrywania spraw i zwraca sprzęt na testy do producenta (ponieważ twierdzi, że nie ma możliwości zweryfikowania czy sprzęt nie został uszkodzony mechanicznie) co znacznie wydłuża termin realizacji reklamacji. Czy znacie jakiś patent na to, aby sprzedawca musiał rozpatrzyć reklamację z tytułu niezgodności towaru z umową i wymienić sprzęt na nowy?

P.S. Możecie wskazać też dobry wzór reklamacji?

#reklamacja #pytanie #pytaniedoeksperta #ps4
  • 6
@gluchy987: Jak chcesz to możesz w poniedziałek w Starostwie Powiatowym zgłosić się do rzecznika praw konsumenta. Podpowie Ci co zrobić żeby było jak najszybciej, albo nawet będzie załatwiał to za Ciebie. U mnie pani bardzo dobrze się spisała.
@sorhu: Problem w tym, że oni zazwyczaj odpowiadają, że nie są w stanie zweryfikować uszkodzenia i wysyłają do producenta. Gdybym chciał zgłaszać do producenta to bym tak robił...