Wpis z mikrobloga

@Zibi17: Jak mówił @3mielu, jak możesz tam o coś zahaczyć, to możesz próbować to odkręcić. Ale nie bez powodu wypustek jest tam od groma a nie jedna. Żeby to odkręcić będziesz walił przez jakiś przecinak młotkiem z siłą wielokrotnie wyższą niż przewidziana dla jednej wypustki, a która normalnie była by równo rozłożona na wszystkie. W końcu pewnie odkręcisz, ale się namęczysz więcej niż to warte i coś przy okazji rozwalisz.
@Zibi17: Czyli chcesz odkręcić stary wolnobieg a potem przykręcić go do nowego koła przy użyciu młotka? I jeszcze nie kupiłeś tego koła? Kup razem z kołem klucz i nie kombinuj.

płaskownik zamontuj w imadle, dociśnij koło i kręć nim, w jakimś warsztacie kiedyś taką akcję widziałem


@zgredek_z_fabryki_kredek: Czyli dwa punkty zaczepienia z 20. Nigdy bym do takiego cebula serwisu nie wrócił.
@sejsmita: @dran2: nie bierzecie pod uwagę że w małych sklepikach NIE sprzedają chyba celowo tych kluczy do wolnobiegu..

ale z uwagi na to że łańcuch stary tez swoje robi wiec stare zebatki również swoje przeszły, wiec chyba warto kupic nowy wolnobieg z zębatką razem z kolem
w małych sklepikach


@Zibi17: Zamów w dużym.

z uwagi na to że łańcuch stary tez swoje robi wiec stare zebatki również swoje przeszły, wiec chyba warto kupic nowy wolnobieg


@Zibi17: To łańcuch niszczy zębatki, nie na odwrót. Jak bierzesz nowy wolnobieg, bierz nowy łańcuch, ale nie mieszaj starego łańcucha z nową resztą.
@Zibi17: jeszcze nie widziałem małego sklepu który by nie miał klucza do wolnobiegu, prędzej w wielkim decathlonie niż małym sklepie który żyje z takich właśnie dupereli do starych technologii w 70% polskich rowerów ;)