Wpis z mikrobloga

@Haetham true. Czarno i u mnie bo nękałem go, aż do czasu napisania mi, że jak mi się nie podoba to spór na PayPal ;-D
Trochę typa rozumiem, ale gdyby nie udawał supportu to by go nie spalono na stosie.
Zresztą kiedy ostatnio dał promocje na GB?
@widmo82: a pisałeś może do e-maila do administracji, żeby się przyjrzeli mu? Bo cholera status "Profil Zweryfikowany" do czegoś zobowiązuje i jak on nic nie może... to niech tego znaczka nie ma.
Nie mam zielonego pojęcia po co @GearBest_Polska chciało moj numer zamówienia skoro do dej pory się do mnie nie odezwali.


@widmo82: To nie jest support. Konto zostało zarejestrowane ponad rok temu. Prowadzi je prywatna osoba, która została "wynajęta" przez mojego znajomego z GearBest. Nikt z GearBest nie obsługuje tego konta osobiście.