Wpis z mikrobloga

https://pastebin.com/nBd0EfzR kod

Pierwszy projekt z c++, stworzenie klasy która przechowuje obrazek czarno biały i przeciążenia <<, +, *. Klasa zachowuje pozycje zamalowanych punktów na prostokącie obrazka w tablicy. Dodawanie i mnożenie jakoś pójdzie, jak zrobiłem konstruktor czytający z pliku to i to zrobię. Ale wypisanie tej tablicy w konsoli, gdy pisanie następuje warunkowo i pętlach for - (,)

Problem - przeciążenie operatora << dla pisania z tablicy.
Wszystko
@cookie96: Powiem Ci szczerze, nie przyglądałem się Twojemu kodowi zbyt dogłębnie, ale zauważyłem pewne rzeczy, tzn. ostream& operator<< (ostream& ost, constr picture& pic); w taki sposób przeciążasz operator << w funkcji zaprzyjaźnionej, dzięki temu:
- wykonując komendę cout << (picture) object; wywołujesz tak naprawdę funkcję operator<< (cout, object);
- wewnątrz ciała funkcji nie wykonuj cout << object; tylko ost<<object; gdyż ost jest obiektem typu ostream (tak jak cout), ale wykorzystywanym jako
@cookie96: nienienie, w returnie musisz zwrócić strumień do którego piszesz, dzięki temu umożliwisz sobie wykonanie takiego wywołania: cout << (picture) object1 << (picture) object2 << endl, które można przetłumaczyć na: operator << (((cout, object1), object2), endl); gdzie każda z wewnętrznych funkcji zwraca cout.

Nie powiedziałbym, że doładowujesz bufor - w sensie że nie przejmujesz się tym. Twoim zdaniem jest użyć strumienia do obsługi wyjścia. A obsługą strumienia