Wpis z mikrobloga

Ciekawe, czy sprzedawca stanie na wysokości zadania.
Kupiłem coś na Allegro, wczoraj znalazłem zniszczoną, porozrywaną paczkę na podwórku. Paczką zajął się mój pies, niszcząc jej zawartość. Wina psa? No raczej nie.. To tylko pies. Paczka została dostarczona w taki sposób, że kurier inpost podjechał, rozejrzał się, nacisnął na klamkę furtki (zamiast na dzwonek przy furtce) i następnie... rzucił paczkę przez płot na oczach psa, którego przed chwilką przez ten płot głaskał (relacja z tego co widziałem na nagraniu z kamerki przed domem).
Jak myślicie, co zrobił pies z rzuconą mu 'zabawką'?
A co do tego ma sprzedawca? Niestety to nie ja wybieram dostawcę tylko on (w informacjach miał logo Poczty Polskiej a wysyła inpostem...), nie ja mam z dostawcą podpisaną umowę i wreszcie - zgodnie z prawem sprzedawca odpowiada za 'dostarczenie towaru do klienta', czyli za 'wydanie klientowi'. Czy rzucenie przez płot to 'wydanie klientowi'? No raczej nie, chyba że jako podpis wziął odcisk łapy psa, ale pies nie był tutaj klientem ( ͡° ͜ʖ ͡°)

Ehh, gdyby tam było logo inPostu a nie Poczty Polskiej to wybrałbym przesyłkę kurierską (chociaż kto wie jakim kurierem), bo inPost, nie licząc paczkomatów to po prostu porażka :-(

#zalesie #inpost
  • 58
teoria to jedno, praktyka drugie.


@xhxhx: Nie koniecznie, raz już coś podobnego przerabiałem, sprzedawca szybko załatwił sprawę z kurierem wysyłając jednocześnie nowy produkt

Bądź zasadniczy i roszczeniowy, chyba chcesz po prostu ludziom pokazać jak bardzo masz rację, zamiast szybko odzyskać kasę.


Ale to też właśnie robię. Ja z kurierem nie podpisywałem umowy tylko sprzedawca. Więc teoretycznie to ja nawet nie mam podstaw do złożenia reklamacji, a nawet jeśli to z dużo
@xhxhx: Napisałem ( ͡° ͜ʖ ͡°)

Zgłoszenie reklamacji sprzedawcy to w tym przypadku rozwiązanie. Niestety czasami świadomość sprzedawców jest podobna do świadomości klientów - czyli mała, no i z takimi trzeba się troszkę kopać zanim zrozumieją, że to oni są odpowiedzialni za dostarczenie...
Np. wpis "nie odpowiadamy za przesyłki listem ekonomicznym" jest na liście klauzul zakazanych i nie ma mocy prawnej - jeśli sprzedawca oferuje przesyłkę listem
@husky83: @xhxhx:
Nie spodziewałem się takiego #!$%@? pod tak prostym tematem - ale cóż, Mirki zawsze wiedzo lepiej ( ͡º ͜ʖ͡º)
Można powiedzieć, że pracuję jako kurier więc jakieś tam pojęcie mam - rację ma w 100% @husky83 . Kurier ma doręczyć przesyłkę do rąk własnych, domownika, bądź pozostawić awizo. Przerzucenie przesyłki przez płot NIE jest doręczeniem paczki*.
I słusznie Husky robi, że zgłasza się
@robertx: @xhxhx: @Arxas: @dzikdzikdzik: @LaiLaiHei: wołam nieświadomych i jednego świadomego :-)

Odpowiedź sprzedawcy:

witam serdecznie,powiem panu ze drugi raz taka sytuacja sie zdazyła w ciągu 2 tyg.od dzisiaj poprostu zmieniam kuriera i postaram sie o zwrot za poniesione szkody,a dla pana wyslemy obrus nowy a zniszczony prosze wyzucic ,pozdrawiam


Tak więc jak widać skierowanie sprawy do sprzedawcy było najlepszym rozwiązaniem