Wpis z mikrobloga

Mirki, potrzebuje info jak ugryźć temat. Zamówiłem drona DJI Mavic Pro Platinum w zestawie Combo czyli z dodatkowymi akcesoriami. Niestety przyszedł sam dron bez Combo. Gearbest zaproponował 2 rozwiązania, pierwszym jest wysłanie akcesoriów, co będzie się wiązało z możliwym Vat'em lub odesłanie drona, a oni wyślą ponownie pełny zestaw.

Oba rozwiązania nie bardzo mi pasują, głównie ze względu na czas. W jaki sposób ich podejść aby zrobili refund na akcesoria żebym kupił je już w Polsce? Straszenie paypal'em może coś pomóc?

#gearbest
  • 6
@fakemail: nie dostaniesz refunda który pozwoli na zakup akcesoriów w EU.

Straszenie paypala niewiele da, bo przy takich opcjach jakie dostałeś, PayPal stanie po stronie sprzedawcy i nakaże zwrot towaru do Chin.
@fakemail: możesz podać kwotę rozszczenia, ale to ako różnica miedzy cenami u nich, bo ile kosztuje w Polsce to ich nie obchodzi. Ewentualnie, jeśli trafiłęś na kumatą osobę na supporcie, to zaproponuj wysyłkę Combo DHL (tylko ryzyko VAT), a zwrot darmowy przez Paypal.