Aktywne Wpisy
KarmelowyJeremiasz +210
Nie mam pojęcia co robić, pare tygodni temu skonfrontowałem różową, że nie mam już więcej siły siedzieć w robocie w dodatkowe soboty + nadgodziny i chciałbym żeby zaczęła w koncu szukać pracy po prawie 2 letniej przerwie... Finansowo ciagle od 10 do 10, mentalnie i fizycznie jestem już wrakiem, wracam do domu po 10-11h zmianie i nawet nie ma zakupów zrobionych i musze do sklepu iść zmęczony i brudny. Powiedziałem jej wszystko
deziom +456
Właśnie poszło info, że system kolei dla CPK projektował jeden gość, prezes wodociągów XD.
PiS przyjął projekt do realizacji bez żadnych analiz liczby pasazerow i kosztów, klepnięty przez rządowego pełnomocnika CPK, brata tego gościa xDDDD
Przecież to sie w głowie nie mieści, gdyby KO uległo naciskom mariuszy z Brighton, żeby projekt kontynuować na rympal, tak jak to robił PiS, to mielibyśmy piękny bajzel xDD
#cpk #kanalzero #bekazprawakow #neuropa #4konserwy #bekazlewactwa #bekazpodludzi #
PiS przyjął projekt do realizacji bez żadnych analiz liczby pasazerow i kosztów, klepnięty przez rządowego pełnomocnika CPK, brata tego gościa xDDDD
Przecież to sie w głowie nie mieści, gdyby KO uległo naciskom mariuszy z Brighton, żeby projekt kontynuować na rympal, tak jak to robił PiS, to mielibyśmy piękny bajzel xDD
#cpk #kanalzero #bekazprawakow #neuropa #4konserwy #bekazlewactwa #bekazpodludzi #
Ma ktoś coś ciekawego o tworzeniu terenu w grach? Różne możliwości i ich plusy/minusy, jak wyrenderować, a jak ogarnąć kolizje. Ogarnianie terenu prawdziwie 3d, czyli urwiska, wstające klify, jaskinie. Może wtedy jakieś przykłady.
Ogólnie wszelkie dziwne materiały o tworzeniu terenu, jednocześnie od strony graficznej i logicznej
I tak samo można użyć meshu.
I może jakieś inne ciekawe rozwiązania oraz jak je zaimplementować.
Mam w planach dość nietypowy projekt, więc szukam różnych inspiracji i rozwiązań.
Duzy teren na meshu bedzie morderstwem. WIelkosc kolizji cie zje, wielkosc trojkatow, brak dynamicznego lodowania i takie tam.
@ofczy: ale nie były tak popularne, nie ważne kto był pierwszy, tylko komu się udało zrobić show, Minecraft to tylko kopia innej gierki, tyle że lepiej ogarnięta z targetem i odniosła sukces, a oryginalna umarła.
No problem jest taki że ten teren ma nie być w pełni statyczny, tylko ma być możliwe jego edytowanie "w trakcie gry" czy nawet drążenie i się bawię i zastanawiam
Wydaje sie, ze voxele tu zrobia robote, tylko musialbys smoothowac jakos fajnie to.
Minecraft - to troche inny temat, niz sam teren.
Gdybyś szukał inspiracji, możesz się przyjrzeć jak to jest ogarnięte w Empyrion: Galactic Survival albo Space Engineers. Empyrion na bank ma voxele do drążenia, ale nie jestem pewien czy mapa bez modyfikacji nie jest przypadkiem na height-mapie.