Wpis z mikrobloga

@Dominias no ale w instrukcji jest napisane że masz wejść w zakładkę ustawienia/informacje o koncie i tam znaleźć pin a ty wchodzisz w zakładkę urządzenia. Może zarządzanie kontem albo coś, gdzieś ten pin być musi. Albo na TV jest aktualizacja tej aplikacji od HBO?
@Stragan: w pozostałych zakładkach nic nie ma, w informacjach o koncie są moje dane, które podałem przy rejestracji i to wsio. Wersja tej apki w tv to 4/11/2014 i nie ma żadnej aktualizacji do niej, może tu jest przyczyna
@Stragan: wydaje mi się, że to jest już nieaktualne bo HBO GO bodajże od dzisiaj jest już niezależne od operatorów. Wydaje mi się, że jedyne co teraz mi pozostało to czekać na aktualizację apki w TV
@Dominias: tak jak zostało powiedziane wyżej. Wczoraj ktoś opisywał identyczną sytuację i napisał po tem że dowiedział się na infolinii, że apka w LG współpracuje jedynie z HBO GO od operatorów telewizji kablowej. W tv samsunga podobno nie ma tego problemu.
@Dominias: Hej, mój chłopak skontaktował się z obsługa klienta Hbo Go, bo też miał taki problem i dostał taka wiadomość: "Dzien dobry,

aplikacja ktora probuje Pan uruchomic jest dla klientow przez operatorow i tylko operator moze taki PIN wygenerowac aby korzystac z tej wersji. Dla subskrybentow bezposrednich istnieje inna aplikacja (czarna ramka biale napisy) i nalezy ja pobrac z LG Store wchodzac we wszystkie aplikacje w sklepie LG. Po wpisaniu w