Wpis z mikrobloga

#anonimowemirkowyznania
Depresja czy lenistwo czy kryzys egzystencjalny?

Z ambitnej dziewczyny najchętniej stałabym się formą wegetacji, która tylko leży całymi dniami w łóżku w samotności i je. Przestało mi na wszystkim zależeć, studiuję lekarski, już połowa studiów za mną, ale repetowałam rok i teraz mam jeszcze kilka egz do zaliczenia, ale nie mam nawet motywacji by jechać zdać. Przestałam dbać o siebie, uprawiać sport, spotykać z ludźmi, wróciłam do mieszkania z rodzicami, złapałam pracę za najniższą krajową, zero zmartwień i stało się to dla mnie bardzo wygodne. W takim ukryciu nikt mnie nie ocenia, nie muszę się o nic martwić, odbębniam kilka h pracy gdzie nie muszę myśleć, wracam do domu i mogę wegetować, aż nie chcę mi się wracać na studia. Później tyrać jeszcze na rezydenturze zanim coś osiągnę. Co prawda miesiąc bez pracy przeleżałam w łóżku z depresją, że nic nie ma sensu blablabla, i tylko zajadałam emocje - kiedyś miałam bulimię, szpony perfekcjonizmu, teraz po prostu więcej zjadałam i miała już wyj.. czy przytyję. Nie wiem czy to jakieś wypalenie przez stres spowodoway wyścigiem szczurów na uczelni.

Czuję jakbym straciła wszelkie ambicje w życiu, kiedys chciałam założyć rodzinę, leczyć ludzi, zwiedzać świat, a teraz jest mi to tak wszystko obojętne, takie bez znaczenia.

Byłam u psychiatry to dostałam escitalopram (brał ktoś?), ale nie jestem pewna czy to dobra droga te antydepresanty.

#depresja #medycyna #lekarz

Kliknij tutaj, aby odpowiedzieć w tym wątku anonimowo
Kliknij tutaj, aby wysłać OPowi anonimową wiadomość prywatną
Post dodany za pomocą skryptu AnonimoweMirkoWyznania ( https://mirkowyznania.eu ) Zaakceptował: Zkropkao_Na
  • 11