Wpis z mikrobloga

#infolinia bankowa to najgorszy twór na świecie jaki wymyślono. Nie dzwonię tam dla przyjemności, zazwyczaj tylko dlatego, że jakaś funkcja jest niedostępna z poziomu internetu bo tak(?). Ewentualnie potrzebuję rozwiązać jakieś niestandardowy problem, którego nie mogę rozwiązać z robotem, czyt. automatem telefonicznym. Co się dzieje, kiedy połączę się z konsultantem? No gadam jak z robotem... PODAJ TO, PODAJ TAMTO, TUTAJ SIĘ PAN POMYLIŁ W TEJ JEDNEJ RZECZY WIĘC PODCZAS TEJ ROZMOWY TELEFONICZNEJ TO JA JUŻ PANU NIE POMOGĘ ALE PROSZĘ ZADZWONIĆ DRUGI RAZ WPISAĆ 123124 MAGICZNYCH CYFEREK, KOD PIN, SPIN, DPIN, TO WTEDY SPRÓBUJEMY JESZCZE RAZ! A co to za różnica czy teraz czy mam zadzwonić drugi raz? Jest tysiąc innych sposobów na zweryfikowanie mojej tożsamości. No dobra, nic z tym nie zrobię, jedziemy jeszcze raz. Wszystko ok. Przedstawiłem swój problem, aha, aha, ok. Proszę podać kod PIN DO TELECENTRUM. Grzecznie tłumaczę, że dzwonię do telecentrum raz na rok i będę musiał go znowu resetować, bo na pewno go zapomnę, a zresztą i tak już się zweryfikowałem raz i prawie drugi raz. NIC TO! DAWAJ PINA DO TELECENTRUMA! Okej, no jak mus to mus, proszę przełączyć. Nadałem sobie nowy PIN, wracam do połączenia. I CO?! I NOWA KONSULTANTKA. I JESZCZE RAZ WSZYSTKO TŁUMACZĘ! Tym sposobem zeszło mi już 30 impulsów z karty telefonicznej, ja sobie słucham C:/MUZYCZKA/INTRO.MP3 i ŁASKAWIE ZEZWOLONO MI PRZEJŚĆ PRZEZ WERYFIKACJĘ.

PS. Pomijam fakt, że dzwonię z telefonu wpisanego do systemu i zapytano mnie o numer tego właśnie telefonu.

#zalesie #banki
  • 5
@historiofil: Jakby Twoja nazwa firmy składała się z 10 słów to ciekawe czy byś pamiętał jak została zapisana w systemie bankowym? PS. W systemie internetowym ktoś zapisał ją skrótami, więc dlaczego miałem domniemać, że w tym samym systemie, tylko w telecentrum, jest zapisana inaczej? Ponadto, po co ta cała weryfikacja, skoro jedyne do czego ona posłużyła, to do tego, że otrzymałem informację, że muszę ustawić nowy PIN? Przecież nie podałem go
NO HEHE, USTALONE, JEDNAK PANU NIE POMOŻEMY, PROSZĘ IŚĆ DO ODDZIAŁU.
Ale ja byłem w oddziale i kazano mi samodzielnie?
NO TO WPROWADZONO PANA W BŁĄD.
To może Pani mnie wprowadza w błąd?
NIE, JA SIĘ NIE MYLĘ! KONSULTOWAŁAM TO!
Pani w oddziale też to konsultowała. Proszę w takim razie o informację w jakim regulaminie to jest zapisane, albo procedurze, żebym miał poparcie w czymś.
JA NIE MOGĘ TEGO PANU PODAĆ, TO