Aktywne Wpisy
iksem +7
Które auto byście wybrali? Bardziej skłaniam się do Kugi, jest bardziej oszczędna (spalanie) i mniej terenowy wygląd.
- Nowa Kuga 2024
- Nowy Forester 2024
Obydwa auta spełniają moje kryteria:
- SUV (prześwit i wygoda wsiadania)
- automat
- benzyna/hybryda
- 5 lub 7-osobowe
- kierowca 194 cm mieści się sam za sobą w drugim rzędzie
- płaska podłoga w drugim rzędzie lub prawie płaska
- duży bagażnik by zmieściły się 3-4
- Nowa Kuga 2024
- Nowy Forester 2024
Obydwa auta spełniają moje kryteria:
- SUV (prześwit i wygoda wsiadania)
- automat
- benzyna/hybryda
- 5 lub 7-osobowe
- kierowca 194 cm mieści się sam za sobą w drugim rzędzie
- płaska podłoga w drugim rzędzie lub prawie płaska
- duży bagażnik by zmieściły się 3-4
qew12 +135
No to chłop na swoim. Wyprowadziłem się od rodziców.
Na tam 2 tygodnie czy miesiąc, ale zawsze.
#qewnakwadracie #chwalesie #neet #oswiadczenie
Na tam 2 tygodnie czy miesiąc, ale zawsze.
#qewnakwadracie #chwalesie #neet #oswiadczenie
1) W listopadzie kupiłem iPhone 8 Plus
2) Do ubiegłego tygodnia wszystko śmigało
3) W ub. tygodniu odkryłem usterkę. Podczas odtwarzania muzyki, z głośnika słychać nieprzyjemny rezonujący dźwięk. Nie jest to jakiś kosmiczny problem. Praktycznie nie słucham muzyki z głośnika, ale stwierdziłem, że skoro wydaję XXXX zlotych na telefon, to chcę, aby był w 100 proc. sprawny.
4) Zaniosłem telefon do autoryzowanego serwisu - bez żadnych paragonów, dowodów zakupu i kart gwarancyjnych.
5) Przyjęli telefon, wystawili kwit.
6) Godzinę później dostałem na maila 30 zdjęć mojego telefonu, bym mógł potem porównać jego stan przed i po naprawie
7) Dwa dni później dostaję maila: "Znaleziona usterka wymaga wymiany urządzenia na nowe".
8) We wtorek mam odebrać nowy telefon.
Ktoś powie, że "na zachodzie to norma". OK, ale w Polsce zawsze byłem przyzwyczajony do innych standardów traktowania. Gdy tylko zaniosłem sprzęt do naprawy to sklep/ producent:
a) Traktował mnie jak złodzieja, który chce coś wyłudzić.
b) Szukał sposobu, by udowodnić mi, że to ja uszkodziłem urządzenie.
c) Tygodniami przeciągał naprawę.
d) Zachowywał się, jakby robił mi łaskę, że honoruje gwarancję.
W przypadku Apple tego wszystkiego nie ma. Coś nie działa? Naprawiamy to z miejsca lub wymieniamy ci urządzenie. I jeszcze cię przeprosimy za niedogodności. Dlatego będę nadal przepłacać za sprzęty z japkiem.
#bojowkaios #iphone
@dob3k: to zależy niestety, czasami tak a czasami płyta główna jest po przejściach i padnie ot tak po kilku tygodniach
@Tik3rX: jak kupisz u premium reseller-a albo bezposrednio od apple to rekojmia jak najbardziej dziala.
@dob3k: do Chin to lecą po za obiegiem Apple i wracają na Allegro jako powystawowe ( ͡° ͜ʖ ͡°)